مدیرعامل تراکتور:سپاهان می گوید تدبیر کرده و قانون را دور نرده است-راهبرد معاصر

مدیرعامل تراکتور:سپاهان می گوید تدبیر کرده و قانون را دور نرده است

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: باشگاه‌های شاکی از باشگاه سپاهان معتقدند که این باشگاه سقف بودجه را رعایت نکرده است اما آنها نظر دیگری دارند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 12
کد خبر: ۲۰۳۸۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ هوشنگ نصیرزاده پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در راستای شکایت چهار باشگاه لیگ برتری (تراکتور، استقلال، پرسپولیس و پیکان) از سپاهان، اظهار داشت: در این جلسه، نمایندگان باشگاه‌های شاکی به اضافه نماینده کارگروه ناظر بر نقل و انتقالات می‌توانستند هر کدام پنج دقیقه صحبت کنند و پس از آن هم نماینده باشگاه سپاهان، ۲۰ دقیقه فرصت پاسخگویی داشت.

وی افزود: نمایندگان حقوقی نیز هرکدام سه دقیقه صحبت کرده و دوباره سپاهانی‌ها ۱۲ دقیقه پاسخ دادند. قرار شد جزئیات از سوی باشگاه گفته نشود تا در روند صدور رای احتمالی تاثیر نگذارد که این تصمیم خوبی بود. همچنین رئیس کمیته انضباطی فدراسیون نیز به خوبی جلسه را کنترل کرد.

مدیرعامل تراکتور تاکید کرد: باشگاه‌های شاکی معتقدند سپاهان سقف را رعایت نکرده و قراردادهایی که برای فصل اول و دوم نوشته شده است، فاصله زیادی دارند اما آنها می‌گویند تدبیر کرده و اسم این اقدام، دور زدن مقررات نیست! برخی اسناد و مدارک توسط کمیته انضباطی ارائه شد و ما نیز اسنادی را علنی کردیم که سپاهانی‌ها نیز دفاع کردند. بیش از این نیز اجازه صحبت دارم.

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اختلافش با پاکو خمس، سرمربی تراکتور، بیان کرد: به صراحت می‌گویم او نام ۲۹ بازیکن را به ما داد که می‌توانستیم هفت بازیکن را جذب کنیم که این کار را انجام دادیم. شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده را هم به عنوان لژیونر جذب کردیم. به خاطر اینکه مشکلی ایجاد نشود، چیزی برای تقابل با سرمربی تیم نداریم، چراکه تیم ما روند صعودی دارد و شرایط‌مان بهتر نیز خواهد شد.

نصیرزاده در خصوص اینکه مدیرعامل استقلال مدعی شده باشگاه تراکتور برای جذب حسین‌زاده مبلغ ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه شارلروا پرداخت کرده است، توضیح داد: شاید بتوانید رقم بازیکنان داخلی را پنهان کنید اما برای خرید از باشگاه‌های خارجی این امکان وجود ندارد. ۲۰۰ هزار دلار برای خرید حسین‌زاده هزینه کردیم و آن مساله ثبت شده است.

وی درباره جذب براساس سقف قرارداد، گفت: هر قانونی در سال نخست با مقاومت‌هایی روبه‌رو می‌شود اما مطمئن باشید در فصل آینده خیلی جدی‌تر دنبال خواهد شد. فوتبال ما بی‌پول است و نمی‌شود باشگاه ثروتمند همه ستاره‌ها را جذب کند و سایر تیم‌ها، خالی بمانند. در فوتبال ایران، موفقیت را به مدیرعامل نیز مربوط می‌دانند در حالی‌که برخی بازیکنان اکنون خودشان را دلاری می‌سنجند که باید مانع باب شدن این مساله شویم.

مدیر عامل تراکتور در خصوص رقابت با باشگاه‌های عربی نیز بیان کرد: فعلا در شرایط فعلی نمی‌توانیم خودمان را با آنان بسنجیم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار