فعالیت دو هزار دستگاه اتوبوس در خطوط تهران-راهبرد معاصر

فعالیت دو هزار دستگاه اتوبوس در خطوط تهران

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از فعال بودن 2 هزار دستگاه اتوبوس در خطوط تهران خبر داد و گفت: 6 رام قطار و 190 ون هم در طرح شاتل‌سرویس به شهر اضافه شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۴۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران در جمع خبرنگاران به شروع سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: ما 5 کارگروه ویژه داشتیم که در قالب ستاد مهر فعالیت می‌کردند و در بحث سخت‌افزاری اقداماتی صورت گرفت.

 

وی با تأکید بر اینکه حدود 2 هزار اتوبوس شاغل داریم، گفت: 6 رام قطار و 190 ون هم در طرح شاتل سرویس به شهر اضافه شد.

 

به گفته هرمزی، استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی برای دانش‌آموزان در مهر ماه رایگان است و شهروندان هم می‌توانند از بستر الکترونیک استفاده و از تخفیف 30 درصدی بهره‌مند شوند.

 

وی تأکید کرد: 6 مرکز معاینه فنی به سرویس مدارس اختصاص پیدا کرده است.

 

در ادامه مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران گفت: 2047 دستگاه اتوبوس برای اول مهر فعال است و روز اول مهر اولین متروباس تست گرم‌اش آغاز و وارد خط خاوران آزادی شد.

 

در ادامه مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: از صبح تا کنون مشکلی در خطوط نداشتیم و پیک صبحگاهی را پشت‌سر گذاشتیم.

 

همچنین جعفر تشکری‌هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر هم گفت: امروز نمودی از تلاش همکاران در تمامی نهادها را داشتیم بنده تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: لجستیک یک بخش عمده از کار است همه این‌ها الزاما برای مدیریت ترافیک مورد نیاز است. از همه دستگاه‌ها تقاضا دارم تا با مدیریت نیروی انسانی به تردد روان معابر پایتخت و مدیریت عبور و مرور کمک کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار