۳ عامل اصلی استقلالی نشدن بیرانوند-راهبرد معاصر

۳ عامل اصلی استقلالی نشدن بیرانوند

علیرضا بیرانوند حرف‌های جالبی در خصوص دلایل نرفتنش به استقلال زد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۶۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ مذاکره باشگاه استقلال با علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و چند روز فضای فوتبال ایران تحت تاثیر این اتفاق بزرگ بود. در نهایت با وجود پیشنهاد بسیار سنگین استقلال به بیرانوند،گلر شماره یک تیم ملی ترجیح داد در پرسپولیس بماند و قرارداد جدیدی با این تیم ببندد.

 

در مورد دلایل منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال حرف‌های زیادی زده شد. خود بیرانوند که دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، صحبت‌های جالبی در این خصوص مطرح کرد. او در بخشی از حرف‌هایش مدعی شد طاها پسرش در گفت و گویی با او تهدید کرده بود که اگر راهی استقلال شود،خودش را می کشد. حرف‌هایی که علیرضا را بسیار شوکه کرد و البته انتظار شنیدنش را از فرزندش نداشت.

 

به غیر از طاها پسر بیرانوند، دو تن دیگر از اعضای خانواده علیرضا هم در نرفتن او به استقلال نقش پررنگی داشتند. بارانا بیرانوند که دختر کوچک علیرضا است و بیرانوند وابستگی عجیبی به او دارد. بارانا به همراه همسر علیرضا به شدت مخالف جدایی او از پرسپولیس بودند و در شب‌هایی که همه هواداران پرسپولیس استرس جدایی گلر اول تیمشان را داشتند،همسر و فرزندان علیرضا مشغول راضی کردن بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس بودند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار