تایید حمله‌ی سپاه به تروریست‌ها از سوی حدک-راهبرد معاصر

تایید حمله‌ی سپاه به تروریست‌ها از سوی حدک

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از هلاکت دو تروریست بازداشت یک تروریست دیگر سردشت خبر داده بودند. منابع نزدیک به حزب تروریستی دموکرات کردستان، امروز حملات یاد شده را تایید کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 29
کد خبر: ۲۰۶۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از هلاکت دو تروریست و جراحت و بازداشت یک تروریست دیگر در انتقام خون شهید «خالد شوانی» در شهرستان سردشت خبر داده بودند.

 

رسانه‌های محلی در روزهای گذشته از شهادت یک بسیجی در شهرستان پیرانشهر در درگیری با اشرار و تروریست‌ها خبر داده بودند.

 

در ادامه اطلاعیه سپاه آمده بود: هر دو تروریست‌ طی ۲۴ ساعت پس از اقدام کورشان با تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی و با مسدود شدن مرز و تعقیب جنایتکاران در یک اقدام غافلگیرکننده در مخفیگاه موقت‌شان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت به هلاکت رسیدند و نفر سوم که رابط خروج آنان از کشور بود، مجروح و دستگیر شد.

 

حال و در کمتر ۲۴ ساعت از اطلاعیه سپاه، منابع نزدیک به تروریست‌ها، اقدام فوق را مورد تایید قرار داده‌اند. تارنمای "کوردستان و کورد"، وبسایت مرکزی حزب دمکرات کردستان (حدک) خبر کشته شدن دو تن از اعضای خود را منتشر کرده است.

 

این وبسایت درباره جزئیات این حادثه نوشته است: «سەشنبە ۵ شهریور ٩٨، نیروهای سپاەپاسداران جمهوری اسلامی بە روستای " قەلەڕەش" در منطقەی سردشت یورش بردە و در نتیجەی حملەی نیروهای رژیم بە این روستا، دو تن از اعضای فعال حزب دمکرات کردستان بەنام‌های ابراهیم عزیزنژاد و علی بایزپرور کشته شده اند.»

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده