ضربه سپاه به تروریست‌ها در سردشت-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

ضربه سپاه به تروریست‌ها در سردشت

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از هلاکت دو تروریست و جراحت و بازداشت یک تروریست دیگر در انتقام خون شهید «خالد شوانی» در شهرستان سردشت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 28
کد خبر: ۲۰۵۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های محلی در روزهای گذشته از شهادت یک بسیجی در شهرستان پیرانشهر در درگیری با اشرار و تروریست‌ها خبر داده بودند. در همین ارتباط، امروز روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این اقدام تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی و خائن به ملت کرد (دمکرات) به شهادت این بسیجی در پیرانشهر منجر شد.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر دو تروریست‌ طی ۲۴ ساعت پس از اقدام کورشان با تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی و با مسدود شدن مرز و تعقیب جنایتکاران در یک اقدام غافلگیرکننده در مخفیگاه موقت‌شان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت به هلاکت رسیدند و نفر سوم که رابط خروج آنان از کشور بود، مجروح و دستگیر شد.

 

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ضمن قدردانی از اداره‌کل اطلاعات و مرزبانی آذربایجان‌غربی تاکید می‌کند خانواده‌ها و به خصوص نسل جوان باید در برابر وسوسه‌های شیطانی این گروهک‌ها مقاومت نموده و از گرفتار شدن در گرداب مرگ آنان خودداری کنند.

 

همچنین به حامیان منطقه‌ای و استکباری گروهک‌های معاند نیز هشدار می‌دهد هرگونه اقدامی برای برهم زدن امنیت و آرامش این ملت با پاسخ سخت و کوبنده سپاه روبرو خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده