نامه مجدد استقلال به فیفا-راهبرد معاصر

نامه مجدد استقلال به فیفا

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فیفا خواهان تعیین تکلیف درباره پنجره بسته خود شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 01
کد خبر: ۲۰۶۴۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ با وجود اینکه باشگاه استقلال شب گذشته از گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تازه وارد خود به طور رسمی رونمایی کرد، اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، آبی ها حق ثبت قرارداد بلانکو را ندارند.

 

پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال به خاطر شکایت باشگاه شاهین بوشهر به فیفا در ماجرای حق رشد مهدی قایدی و محمد محبی اتفاق افتاده؛ مسئولان استقلال پیش از این در نامه ای به فیفا اعلام کرده بودند که باشگاه شاهین بر اساس اعلام نظر رکن قضایی فدراسیون فوتبال ایران از سال ۱۳۹۵ انحلال یافته وخواهان اعلام نظر فیفا شده بودند.

 

در این شرایط باشگاه شاهین بوشهر چند روز قبل طی بیانیه رسمی موضوع انحلال را تکذیب کرد و حتی کارت بازی بازیکنان خود را نیز در فضای مجازی منتشر کرد و به فیفا فرستاد.

 

در چنین شرایطی مدیران استقلال که خواهان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود هستند، طی نامه مجددی به فدراسیون جهانی فوتبال خواستند که هرچه سریع تر در این باره تعیین تکلیف کنند.

 

بر اساس اعلام فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبلغ محکومیت استقلال در این پرونده کمتر از ۴۰ هزار دلار است اما فیفا باید تعیین تکلیف کند تا باشگاه بتواند اقدام لازم را انجام بدهد. باید دید جواب نامه استقلال از سوی فدراسیون جهانی چه زمانی داده می شود و در نهایت آبی پوشان چه زمانی با باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود می توانند قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کنند./ ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار