توئیت جنجالی وزیر خارجه بحرین سروصدا به پا کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

توئیت جنجالی وزیر خارجه بحرین سروصدا به پا کرد

توئیت خالد بن احمد در حمایت از حملات رژیم صهیونیستی بر علیه حشدالشعبی روابط عراق با بحرین را متشنج کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 29
کد خبر: ۲۰۶۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین که کشورش سعی زیادی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد روز دوشنبه از حملات اخیر این رژیم در عراق، سوریه و لبنان دفاع کرده بود. او دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که «ایران با گروه‌های تحت حمایت خود از جمله حزب‌الله لبنان، الحشد الشعبی عراق و حوثی‌های یمن، علیه ما اعلام جنگ کرده است».

 

وزیر خارجه بحرین با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سه کشور عراق، سوریه و لبنان تاکید کرد «حمله به کسانی که این کشور را هدف قرار می‌دهند دفاع از خود است؛ بنابراین نباید مورد سرزنش واقع شوند».

 

وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای در واکنش به مواضع وزیر خارجه بحرین اعلام کرد: حشد شعبی در کنار نیروهای مسلح، پلیس (محلی، فدرال)، پیشمرگ‌ها و نیروهای عشایر برای دفاع از اراضی مقدس ما ایستاده است.

 

در این بیانیه آمده است که حشد شعبی جانفشانی‌های بسیاری برای آزادسازی شهرهای عراق و شکست گروه‌های تروریستی داعش داشته است.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه عراق پیام‌های توئیتری وزیر امور خارجه بحرین را در مورد تجاوزگری‌های اخیر دشمن صهیونیستی علیه خاک چند کشور عربی و علیه سازمان بسیج مردمی عراق- حشد الشعبی- به بهانه دفاع از خود محکوم و رد می‌کند.

 

بامداد یکشنبه گذشته رژیم صهیونیستی چند حمله هوایی به نقاطی در جنوب سوریه کرد که با واکنش پدافند هوایی سوریه مواجه شد. ساعاتی بعد حزب‌الله لبنان از شهادت دو نیروی خود بر اثر این حمله خبر داد وسید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد حزب‌الله پاسخ این اقدام رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار