مردان مسلح ۵ دانشجوی دختر در دانشگاه نیجریه را ربودند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

مردان مسلح ۵ دانشجوی دختر در دانشگاه نیجریه را ربودند

پلیس نیجریه اعلام کرد مردان مسلح در نیجریه پنج دانشجوی دختر را از دانشگاهی در شمال غربی ایالت کاتسینا ربودند. این مورد، دومین ربوده شدن دانشجویان در این منطقه طی یک ماه اخیر است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 05
کد خبر: ۲۰۷۰۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ آدم ربایی برای باج گیری توسط باند‌های مسلح در شمال غربی نیجریه به دلیل سطح بالای فقر، بیکاری و گسترش سلاح‌های گرم غیرقانونی شایع است.

ابوبکر صدیق، سخنگوی پلیس کاتسینا، در بیانیه‌ای گفت که این حادثه روز چهارشنبه در دانشگاه فدرال در شهر دوتسین-ما رخ داد.

او گفت که پلیس تمام امکانات تاکتیکی و عملیاتی خود را به منظور نجات سالم قربانیان به کار گرفته است و افزود که یک مظنون هم اکنون در بازداشت است.

در ۲۲ سپتامبر، حداقل ۲۴ دانشجوی دختر از خوابگاه خود در دانشگاه فدرال گوسائو، در ایالت زامفارا ربوده شدند. ۱۶ تن از آن‌ها سه روز بعد در پی عملیات نجات توسط نیرو‌های امنیتی آزاد شدند. / رویترز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده