ویشکا آسایش خبر جنجالی حضور در یک فیلم سعودی را تکذیب کرد + عکس-راهبرد معاصر

ویشکا آسایش خبر جنجالی حضور در یک فیلم سعودی را تکذیب کرد + عکس

قرار گرفتن نام ویشکا آسایش در بین بازیگران فیلم ضدایرانی «جنگجوی صحرا» در سایت «IMDB» سر و صدای زیادی به پا کرد تا جایی که این بازیگر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، حضور در این فیلم را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 05
کد خبر: ۲۰۷۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ برخی رسانه‌ها به نقل از سایت «IMDB» از ایفای نقش ویشکا آسایش بازیگر ایرانی در فیلم ضد ایرانی «جنگجو صحرا» محصول سرمایه گذاری ایران خبر دادند. 

پس از دقایقی برخی رسانه‌ها این خبر را از تولید خود حذف کردند و ویشکا آسایش با انتشار مطلبی حضور خود در این فیلم را تکذیب کرد. او در این داستان نوشت: خبر بازی من در فیلم «جنگجوی صحرا» صحت ندارد، به نظر شما اگر روزی با «بن کیزلی» همبازی بودم، این امکان را داشتم که به کسی این فرصت را بدهم که اخبار را قبل از من منتشر کن “آن‌ها احتمالاً آنقدر بازی من را نخواهند دید که دیگر با من کار نکنند. ”

در ادامه داستان آسایش آمده است‌: ای کاش شما که اصرار به انجام کاری دارید حداقل کمی خلاقتر از دستکاری در IMDB باشید و‌ای کاش برخی از شما چنین دستکاری را باور نمی‌کردید. پس فردا فیلم اکران می‌شود و خودتان خواهید دید که من در آن نیستم، شما گم خواهید شد.

ویشکا آسایش خبر جنجالی حضور در یک فیلم سعودی را تکذیب کرد + عکس

ویشکا آسایش خبر جنجالی حضور در یک فیلم سعودی را تکذیب کرد + عکس

ویشکا آسایش خبر جنجالی حضور در یک فیلم سعودی را تکذیب کرد + عکس

فیلم «جنگجوی صحرا» درباره حمله اعراب به ایران باستان و شکست پادشاهی ساسانی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیون دلاری عربستان ساخته شده است. روپرت وایت که در کارنامه اش فیلم هایی، چون «قمارباز» و «ظهور سیاره میمون ها» را در کارنامه دارد، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

آنتونی مک کی، بن کینگزلی، غسان مسعود مشهورترین بازیگرانی هستند که در فیلم «جنگجوی صحرا» به ایفای نقش می‌پردازند. / پی ام آپ

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باقر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
0
0
حالا دیگه وقتشه فیلم باباشجاع الدین ساخته بشه
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار