زورگیران محله چیتگر دستگیر شدند-راهبرد معاصر

زورگیران محله چیتگر دستگیر شدند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 12
کد خبر: ۲۰۸۱۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شانزدهم مهر ماه عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حال گشت زنی در محدوده خیابان " چیتگر جنوبی" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دوسرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و کیف وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و از متهمان کشف ۲ قبضه سلاح سرد شد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران به انتقال متهمان به مقر پلیس اشاره کرد و ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار