ثبت نام زمین مازاد برای فرهنگیان-راهبرد معاصر

ثبت نام زمین مازاد برای فرهنگیان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی خبر داد
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 15
کد خبر: ۲۰۸۶۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت بر‌اساس آن زمین‌های مازاد آموزش و پرورش به ساخت مسکن ویژه فرهنگیان تخصیص می‌یابد.

 قاسم احمدی لاشکی در سفر به شیراز در جمع اعضای شورای معاونان اداره کل و نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز و جمعی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان به‌صورت حضوری و همچنین برخط، اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت با توجه به گستردگی استان فارس در بخش آموزش و پرورش میز خدمت ارتباطات مردمی ویژه آموزش و پرورش در دو نقطه استان فارس مستقر شد.

‌احمدی لاشکی ادامه داد: در تصویب برنامه هفتم توسعه و همچنین بودجه سال آینده کشور، باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور ارتقا یابد.

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به شیراز بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در رفع مشکلات به خصوص در حوزه فضا‌های آموزشی ویژه دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

احمدی لاشکی عنوان کرد: در بحث جذب نیروی انسانی نسبت به سال‌های گذشته، سازمان امور اداری و استخدامی عملکرد خوبی داشته است.

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به شیراز اضافه کرد: دولت باید هرساله عدد قابل توجهی را به جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش تخصیص دهد تا دیگر شاهد مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی نباشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی خبر داد و اذعان کرد: بر اساس آن زمین‌های مازاد آموزش و پرورش به ساخت مسکن ویژه فرهنگیان تخصیص می‌یابد.

وی افزود: در طرح شهید‌سلیمانی ۲ هزار و یکصد پروژه به بهره‌برداری رسید لذا پیگیر ادامه روند توسعه فضا‌های ورزشی و خانه‌های سلامت هستیم.

احمدی لاشکی ادامه داد: درآمد ناشی از مولد‌سازی صرفاً در همان منطقه آموزشی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت به‌موقع حق‌الزحمه حق‌التدریسی‌ها و اضافه‌کار‌ها در استقبال بازنشستگان از تدریس در مدارس موثر خواهد بود. / کارگزین خبر

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
0
0
همه اش دروعه من۳۲سال سابقه دارم الان دراستانه بازنشستگی هستم خونه ندارم توشهرگرگانم دیگه کی میتونم باسن۶۰سالگی صاحب خونه شوم نوه هام میان توخونه مردم نشسته ام۵۰متری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
خانم خرعلی هر شهری میره دبدار مردمی
مثل اینکه اصلا نمیگداددند خانم ها وارد شوند
و فقط دانش اموزان راه میدن
مرودشت که میگن اینزور بوده
تحلیل های برگزیده