ماجرای عدم حمایت از دهل نواز بلوچ + پاسخ مدیر ارشاد نیکشهر-راهبرد معاصر

ماجرای عدم حمایت از دهل نواز بلوچ + پاسخ مدیر ارشاد نیکشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیکشهر با تاکید بر اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، گفت: «دل‌مراد شکل‌زهی» از دهل نواز بلوچ تحت حمایت ارشاد و عضو صندوق اعتباری هنرمندان بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 30
کد خبر: ۲۱۱۱۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرویز امیری با اشاره به فوت «دل‌مراد شکل‌زهی» یکی از دهل‌نوازان بلوچ، بیان کرد: اینکه در برخی گروه‌ها و شبکه‌های فضای مجازی عنوان شده این دهل نواز در بی‌توجهی و تنگدستی به خاطر ناتوانی از دنیا رفته صحت ندارد و کذب است.

وی، از شهروندان خواست تا شایعات فضای مجازی را باور نکنند چرا که این دهل نواز بلوچ علاوه بر اینکه از حمایت‌های ارشاد برخوردار بوده عضو صندوق اعتباری هنرمندان هم بوده و علاوه بر این‌ها با اجرای موسیقی در محافل خصوصی و مناسبت‌های مختلف درآمد قابل توجهی داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیکشهر ادامه داد: «دل‌مراد شکل‌زهی» با نام مستعار «وش دل مرادزهی» در یکی از محلات نیکشهر به نام سوچنکان زندگی می‌کرد.

وی تاکید کرد: در ایامی که کسب‌وکار‌ها به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت نیز هنرمندان از حمایت‌های ارشاد اسلامی بهره‌مند شدند که «دل‌مراد شکل‌زهی» نیز یکی از این افراد بود.

در روز‌های اخیر و پس از فوت «دل‌مراد شکل‌زهی» هنرمند دهل‌نواز ساکن در منطقه بلوچستان، معاندان و افراد سودجو در راستای تشویش اذهان عمومی اقدام به پخش شایعاتی در خصوص زندگی این هنرمند در فضای مجازی کرده‌اند که باعث دل‌نگرانی و ناراحتی مردم بویژه قشر هنرمند شده است. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار