تصمیم سخت یحیی برای مصاف مقابل سپاهان-راهبرد معاصر

تصمیم سخت یحیی برای مصاف مقابل سپاهان

حضور دوباره نبیل باهویی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان شرایط یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر را سخت‌تر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 12
کد خبر: ۲۱۳۰۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ عملکرد دور از انتظار مهاجم سوئدی تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر و نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی طی دو بازی‌ گذشته پرسپولیس انتقادات موسفیدکرده‌های این باشگاه نسبت به تصمیمات یحیی گل‌محمدی را موجب شده است.

 

با توجه به حضور ۷۶ دقیقه‌ای باهویی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و حضور ۸۰ دقیقه‌ای این بازیکن در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان مشخص کرد این بازیکن در دو بازی گذشته نه تنها خطری روی دروازه حریف ایجاد نکرده بلکه برای هم‌تیمی‌هایش نیز موقعیت‌سازی هم نمی‌کند. از طرفی آخرین حضور شهاب زاهدی در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان بود که بین دو نیمه جای خود را به میلاد سورگی داد.

 

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تحت تاثیر بازی‌های ضعیف اخیر مهاجم سوئدی‌اش و فشار رسانه‌ها و پیشکسوتان در نظر دارد از شهاب زاهدی در ترکیب اصلی مقابل سپاهان اصفهان استفاده کند اما سرمربی تیم پرسپولیس نگران این موضوع است که در صورت انجام چنین تغییری شرایط روحی روانی نبیل باهویی تحت تاثیر قرار بگیرد. از سویی گفته می‌شود شهاب زاهدی هم در روزهای گذشته با آمادگی بالا برای دیدار مقابل سپاهان در تمرینات حضور پیدا کرده تا در اصفهان از ابتدا در ترکیب باشد. تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود که آیا یحیی گل‌محمدی اشتباهش درباره خارج کردن شهاب زاهدی از ترکیب اصلی را پذیرفته یا نه.

 

ناگفته نماند دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده