وزیر جهاد کشاورزی: هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است-راهبرد معاصر
مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش رهبر انقلاب در دیدار «رئیس مجلس لبنان»: ملت ایران از حادثه تلخ اخیر به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد رهبر انقلاب در دیدار «رئیس جمهور تونس»: همدلی‌های کنونی میان ایران و تونس باید تبدیل به همکاری‌های میدانی شود امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه شد رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد وزیر خارجه مصر: خواستار تقویت روابط با ایران هستیم حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌‎جمهور شد

وزیر جهاد کشاورزی: هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است

وزیر جهاد کشاورزی در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری، گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 14
کد خبر: ۲۱۳۵۳۵

به گزارش رهبرد معاصر، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی امروز سه شنبه ۲۲ آبان در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری حضور یافت و بی واسطه با مردم به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

 

یکی از هموطنان که از یکی از روستاهای توابع استان فارس تماس گرفته بود و مشکلاتی به دلیل تخریب دیواره های کانال انتقال آب برایشان ایجاد شده بود مطرح کرد و وزیر جهادکشاورزی قول پی‌گیری داد.

 

نیکبخت در همان لحظه با یکی از مسولان ذی ربط تماس گرفت و دستور پی‌گیری داد.

 

در ادامه یکی از کشاورزان شهرستان اسد آباد با وزیر جهاد کشاورزی گفت و گو کرد و گلایه‌هایی در مورد قیمت گذاری و خرید محصولاتش را داشت که وزیر جهاد همان لحظه دستور خرید محصولات کشاورزی این فرد را داد.

 

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: شاید تنها وزیری باشم که هر هفته روزهای پنج شنبه با روسای سازمان ها تماس می گیرم و از وضعیت محصولات کشاورزی مطلع هستم. تا ۱۵ روز آینده صادرات سیب زمینی به عراق باز می‌شود.

 

نیکبخت گفت: در شورای اقتصاد قیمت نان مطرح شد وزارت کشاورزی مسئول تولید و انبارداری آرد است نظارت بر قیمت ها برعهده شورای ارد و نان هر استان است به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

 

وی افزود: سیب زمینی ها برداشت شده است و برای فصل زمستان به تدریج وارد بازار می شود و بخشی از آنان صادر می شود اگر کشاورزی سیب زمینی داشت و تمایل داشت سیب زمینی اش خریداری می شود.

 

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای تامین نیاز داخل از تولید داخل باشد استفاده کرد واردات برای مواقعی است که امکان تولید داخل وجود ندارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار