تابعیت ۱۱ فرد آزاد شده از غزه اعلام شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تابعیت ۱۱ فرد آزاد شده از غزه اعلام شد

سخنگوی وزارت خارجه قطر دوشنبه شب گفت: از ۱۱ فرد آزاد شده از غزه ۳ نفر دارای تابعیت فرانسه، ۲ نفر دارای تابعیت آلمان و ۶ نفر هم دارای تابعیت آرژانتین هستند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 28
کد خبر: ۲۱۵۷۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در چهارمین گروه از توافق تبادل اسرا با حماس علاوه بر آزادی ۱۱ اسیر اسرائیلی، ۶ تایلندی نیز در راه اسرائیل هستند.

 

از سوی دیگر، ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: از ۱۱ فرد آزاد شده از غزه ۳ نفر دارای تابعیت فرانسه، ۲ نفر دارای تابعیت آلمان و ۶ نفر هم دارای تابعیت آرژانتین هستند.

 

ساعتی پیش جنبش حماس فلسطین خبر داد که لیست اسامی اسرایی را که قرار است امروز از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شوند، تحویل گرفته است.

 

حماس با اشاره به اینکه قرار است سه زن و ۳۰ کودک اسیر آزاد شوند، خبر داد که چهارمین گروه از اسرای اسرائیلی را به صلیب سرخ تحویل داده است.

 

آتش‌بس انسانی در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه به وقت محلی (سوم آذر) وارد فاز اجرایی شده است. این آتش‌بس به مدت ۴ روز ادامه داشت و امروز به مدت دو روز دیگر نیز تمدید شد.

 

این آتش‌بس به منظور ارسال کمک‌های امدادی به نوار غزه و مبادله اسرا اجرا شده است. تاکنون دو مرحله از تبادل اسرا با کمک نیروهای صلیب سرخ اجرا شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده