پیشکسوت استقلال:نباید از آبی‌پوشان امتیازی کسر شود-راهبرد معاصر

پیشکسوت استقلال:نباید از آبی‌پوشان امتیازی کسر شود

پیشکسوت استقلال گفت:در این یازده هفته که از استقلال پشت سر گذاشته شده است استقلال تیمی هماهنگ و قدرتمند نشان داده است، تیمی که برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل تلاش می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۷۰۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید لطفی با اشاره به صدرنشینی استقلال در لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: به طور حتم استقلال لیاقت این صدرنشینی را داشته است، وقتی تیمی این جایگاه را حفظ خواهد کرد که با شایستگی به آن رسیده است.

وی افزود: در این یازده هفته که استقلال پشت سر گذاشته شده تیمی هماهنگ و قدرتمند نشان داده است، تیمی که برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل تلاش می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال این لیاقت را دارد در پایان فصل عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، این تیم اگر همین روند را ادامه دهد به طور حتم شادی بزرگی را برای هواداران استقلال به ارمغان خواهد آورد.

لطفی تصریح کرد: استقلال پیش از دربی با فولاد خوزستان بازی خواهد داشت، بازی‌ای که در اهواز برگزار خواهد شد و اهمیت فراوانی برای این تیم خواهد داشت، استقلال در وهله اول باید به این مسابقه فکر کند و بعد به فکر دربی باشد، این بازی نیز سه امتیاز دارد و کسب پیروزی در خوزستان باعث خواهد تا آبی‌ها با روحیه بهتری به مصاف رقیب سنتی‌شان بروند.

وی تاکید کرد: امیدارم مدیران باشگاه استقلال همه توان خود را به کار بگیرند تا بستر و امکانات لازم برای موفقیت تیم فراهم شود، حیف است این تیمی که یکصدا و متحد است به موفقیت بزرگی نرسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: شایعه کسر امتیاز از استقلال را شنیده‌ام اما به طور حتم این اتفاق نباید بیفتد و نمی‌افتد چرا که استقلال تخلفی را مرتکب نشده است، اگر استقلال کار غیرقانونی انجام داده بود هیچ وقت بلانکو را چند هفته از دست نمی‌داد و یا زودتر قرارداد مربیان خود را ثبت می‌کرد. اینها شایعاتی برای برهم زدن آرامش استقلال است./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده