پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد-راهبرد معاصر

پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۷۰۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

درگذشت مرحوم حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم نمود، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده