خلجی: گره گشایی از مردم اولویت اصلی دولت است-راهبرد معاصر
سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید بهادری‌جهرمی: دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیت الله رئیسی: ایستادگی ملت فلسطین نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است توضیحات وحیدی درباره یک اظهارنظر انتخاباتی اسلامی:‌ تنها دو مسئله بین ایران و آژانس باقی‌مانده است اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان تصویب شد غیبت قالیباف در مجلس به علت بیماری مستمری این مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود+ جزئیات رحیم صفوی: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم وزیر کار: برای اولین‌بار نرخ بیکاری بعد از ۴ دهه به ۷ درصد رسید

خلجی: گره گشایی از مردم اولویت اصلی دولت است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان گفت: اولویت اصلی دولت سیزدهم گره گشایی از کار مردم و کمک به رشد و پیشرفت کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۱ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 22
کد خبر: ۲۱۹۶۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سپهر خلجی» پیش از ظهر جمعه همزمان با سفر استانی رییس جمهور با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان با رئیس این خبرگزاری، خبرنگاران و اعضای هیات تحریریه آن دیدار و از فعالیت ها و اقدامات این رسانه در پوشش اخبار سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این دیدار با بیان اینکه مقام معظم رهبری، ایرنا را رسانه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند، اظهار کرد:‌ امیدوارم با جذب نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند در این رسانه شاهد تحقق فرامین مقام معظم رهبری باشیم.

خلجی با اشاره به اینکه نوسازی دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در دستور کار ما قرار دارد، افزود: از دیگر برنامه‌های دولت به روزرسانی نیروی انسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی است، با توجه به اینکه بخشی از نیروهای ایرنا بازنشسته شدند باید نیروهای جوان، باانگیزه، مستعد، معتقد و انقلابی جذب سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شوند.

 

وی اولویت اصلی دولت سیزدهم را پیشرفت کشور و رفع گره‌های مردم دانست و متذکر شد: برخی به دنبال حاشیه‌سازی برای کشور هستند لذا با ایجاد برخی حاشیه‌ها در روند خدمت‌رسانی دولت و مسیر حل مشکلات مردم اختلال ایجاد می‌کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: باید حواسمان جمع باشد اسیر حاشیه‌ها نشویم. هر زمانی حاشیه‌ها در محور توجه قرار گرفت کشور ضربه خورد و از مسیر اصلی خود خارج شد.

خلجی در ادامه به سفر رئیس جمهور به گلستان اشاره کرد و گفت: گلستان با وجود ظاهر سرسبز و زیبا یک استان محروم است که باید به توسعه زیرساختی آن کمک کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سفر رئیس جمهور شتاب بخشیدن به پیشرفت و توسعه گلستان است، یادآور شد: این استان از ظرفیت‌های مختلف اعم از دریا، جنگل، کشاورزی غنی، معدن، مرز و غیره برخوردار است و وجود اقوام و مذاهب مختلف یک فرصت ویژه برای این استان شمالی محسوب می‌شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور به گلستان به پیشرفت و توسعه همه جانبه این استان کمک کند.

خلجی با تأکید بر اینکه مردم پای کار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: استقبال گلستانی‌ها از رئیس جمهور بسیار پرشور بوده است.

«غلامرضا رجایی» رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مراکز استانی ایرنا، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های ایرنا مرکز گلستان در پوشش اخبار سفر دو روزه رییس جمهور به این استان ارایه کرد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده