مارتینس: مقابل پیکان با شک و تردید بازی کردیم-راهبرد معاصر

مارتینس: مقابل پیکان با شک و تردید بازی کردیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد تساوی مقابل پیکان گفت: توپ ما به تیرک دروازه خورد و گل نشد و در نیمه اول کمی با شک و تردید بازی کردیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 24
کد خبر: ۲۲۰۰۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ خوان ایگناسیو مارتینس، سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ابتدا به تیم پیکان تبریک می‌گویم که بازی خیلی خوبی ارائه داد. به کاتولیک‌های جهان و اسپانیا هم تبریک می‌گویم. امروز حضرت مسیح به دنیا آمد. من اعتقاد قوی دارم و فکر می‌کنم این عقیده در طول بازی هم به من کمک کرد.

او با بیان این که توپ ما به تیرک دروازه خود و گل نشد، گفت: در نیمه اول کمی با شک و تردید بازی کردیم و در نیمه دوم برخی مسائل را تصحیح کردیم اما ۲۰ دقیقه آخر پیکان بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

مارتینس با بیان این که بازی امروز ما با فولاد همیشگی فاصله داشت، تاکید کرد: اگر در جریان باشید در باشگاه تغییر ایجاد شده است. اگر بتوانیم سعی می‌کنیم تغییراتی را هم از نظر ورزشی ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که این تغییرات چگونه خواهد بود؟ گفت: فعلا نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم چون یک بازی مهم مقابل هواداران‌مان با نساجی داریم. این بازیکنان در حال حاضر بهترین بازیکنانی هستند که من در اختیار دارم. بعد از بازی با نساجی همراه باشگاه گزارشی تهیه می‌کنیم که ببینیم چه اتفاقاتی نیاز است بیفتد./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده