آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس در مهاباد-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس در مهاباد

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تمامی دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف مینی‌بوس با خودرو سمند در این شهرستان از بیمارستان ترخیص شدند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 10
کد خبر: ۲۲۲۸۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسعد رسولی افزود: این دانش آموزان که در مقاطع متوسطه اول و دوم در دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه این شهرستان تحصیل می‌کنند، امروز پس از تعطیلی مدرسه شبانه‌روزی، به منظور دیدار با خانواده‌ها به روستا‌های محل زندگی خود باز می‌گشتند.

وی اضافه کرد: مینی‌بوس حامل این دختران در نزدیکی روستای بیطاس محور مهاباد - سردشت با یک دستگاه سواری سمند برخورد کرده بود و دانش آموزان مصدوم برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: خوشبختانه تمام دانش‌آموزان مصدوم این حادثه رانندگی با وضعیت مساعد از بیمارستان ترخیص شده و تنها راننده مینی‌بوس به منظور مداوا بیشتر همچنان در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری است.

وی ضمن قدردانی از صبر و حوصله خانواده‌های این دانش‌آموزان ابراز امیدواری کرد با توجه شروع فصل امتحانات نیمسال اول این دانش‌آموزان به زودی بهبودی کامل پیدا کنند و مدرسه بازگردند.

به گفته جانشین مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد ظهر چهارشنبه در حادثه تصادف مینی‌بوس در محور مهاباد - سردشت ۱۱ دانش‌آموز دختر این شهرستان مصدوم و با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شدند.

علت حادثه توسط نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی در دست بررسی قرار دارد.

مسیر جاده مهاباد - سردشت به طول ۱۲۰ کیلومتر یکی از مسیر‌های حادثه خیز در جنوب آذربایجان غربی است و ۲ گردنه سخت گذر و برفگیر «جواله‌ره‌شان» و «زمزیران» در این مسیر قرار دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده