«عبدالهادی براهویی» دستگیر شد-راهبرد معاصر

«عبدالهادی براهویی» دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری عبدالهادی براهویی سرشبکه قاچاق مواد مخدر در عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 21
کد خبر: ۲۲۴۴۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، امروز یکشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا سردار ایرج کاکاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروزه یکی از نگرانی‌های مردم بحث مواد مخدر و اعتیاد است لذا پلیس برای دغدغه و مطالبات مردم برنامه‌ریزی گسترده در بحث دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان را به مرحله اجرا گذاشته است.

 

وی گفت: یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر که فعالانه اقدام به ورود مواد مخدر به داخل کشور می کرد و با اقدامات مسلحانه در مسیر کویر اقدام به جابجایی مواد مخدر می کرد شناسایی و دستگیر شد.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: این فرد که با یک شبکه مسلحانه و گسترده مبادرت به قاچاق مواد مخدر کرد عبدالهادی براهویی است که به نام های حاج شاه سلیم ، حاج پرویز، حاج عبدالله مشهور بود؛ همچنین تعداد ۳۷ نفر از مرتبطین وی در ۱۸ عملیات شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند که بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که ۵ تن شیشه و هرویین بود.

 

وی ادامه داد: ۳۲ دستگاه خودرو و تعدادی سلاح سبک و نیمه سنگین از این افراد کشف و ضبط شد.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور اعلام کرد: این فرد در عملیاتی پیچیده شناسایی و دستگیر شد و اموال وی توقیف شد.

 

سردار کاکایی با بیان اینکه این فرد ارتباطاتی برای ورود و خروج مواد مخدر داشت و در سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شد خاطرنشان کرد: با دستگیری وی ۳۰۰ میلیارد تومان به بنیان مالی قاچاقچیان ضربه وارد شد.

 

وی افزود: این فرد چند چهره داشت و از هر اسم و لقب خود برای قاچاق مواد مخدر در یکی دو استان بهره می برد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از اجرای مرحله چهارم آرامش در شهر خبر داد و گفت: قریب به ۵ تن مواد مخدر از ۱۲۵ نفر قاچاقچی در این طرح کشف ‌و ضبط شد؛ همچنین در این طرح دو روزه ۱۱ هزار معتاد متجاهر و ۳۷۰۰ خرده فروش هم شناسایی و دستگیر شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار