باز شدن گره ترافیکی ۲۵ ساله در بزرگراه آزادگان-راهبرد معاصر

باز شدن گره ترافیکی ۲۵ ساله در بزرگراه آزادگان

همزمان با یکصد و یکمین پویش امید و افتخار کندرو شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان به بهره‌برداری رسید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 17
کد خبر: ۲۲۸۶۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، آیین بهره‌برداری از کندرو شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تنگدویان صبح امروز با حضور لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، سردار اسدالله حاج زمانی؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا و مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران و محمدامین سالاری‌پور؛ شهردار منطقه 16 در قالب یکصد و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد.

 

مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در این مراسم گفت: پروژه کندرو شمالی بزرگراه آزادگان به جهت بار ترافیکی بسیاری که در این محدوده دارد و خارج از ظرفیت خود علاوه بر نقش کمربندی جنوب تهران نقش محوری ترانزیتی در کشور را ایفا می کند و به همین جهت نیازمند توجه بالایی است.

 

وی تصریح کرد: طول این کندرو 3.6 کیلومتر است و این پروژه کار بسیار سنگینی بود که طی یک سال و نیم انجام شد.

 

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: 13 هزار تن آسفالت در این محدوده توزیع شده است و برنامه ریزی ما براین بود که امروز هم کندرو شمالی و هم جنوبی را افتتاح کنیم اما به جهت معارض تاسیساتی کندروجنوبی، احداف آن به تأخیر خورد و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

صداقتی افزود: با احداث این کندرو باید دوربین های سرعتگیر در این نقطه فعال شود.

 

وی افزود: بعد از کلان پروژه شهید بروجردی اثرگذارترین پروژه سازمان مهندسی عمران پروژه امروز است که در سال جدید به بهره‌برداری رسید و همچنین تا پایان سال 6 تقاطع دیگر را تکمیل خواهیم کرد که با افتتاح این 6 تقاطع شمار پروژه های عمرانی این دوره به 39 تقاطع خواهد رسید و سال آینده نیز 20 تقاطع در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش تسنیم، سردار حاج زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا در این مراسم، گفت: پروژه کندرو شمالی بزرگراه آزادگان گره ترافیکی 25 ساله این محدوده را با کمک مدیریت شهری و مهندسین قرارگاه خاتم‌الانبیاء باز کرد.

 

وی تصریح کرد: این پروژه در کمتر از 20 ماه به بهره‌برداری رسید و در فرایند احداث این پروژه 150 معارض شد و ترافیک این نقطه با این افتتاح روان تر خواهد شد.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا شده است همچنین در 25 پروژه از 101 پویش امید و افتخار مدیریت شهری همکاری داشته ایم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار