اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود-راهبرد معاصر
تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی نخست‌‎وزیر عراق: پیام تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله رئیسی عمق ارتباط مستحکم مردم ایران با مسئولان است مقامات خارجی که برای یادبود شهدای ایرانی به تهران آمدند دولت بعدی هم مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه خواهد داد حضور ۱۵ تن از سران این کشور‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی پاسخ طحان نظیف به شائبه‌ پایان مدت زمان ریاست مجلس نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد دیدار فرماندهان ارتش و سپاه با خانواده شهدای خلبان سانحه بالگرد رئیس جمهور اطلاعیه ستاد کل درباره عملیات یافتن بالگرد رئیس‌جمهور اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت فیلم| وداع رهبر معظم انقلاب با شهدای خدمت و در آغوش گرفتن دو فرزند شهید حضور اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور نخستین جلسه هیات دولت به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد رهبر انقلاب تا ساعاتی دیگر بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند آغاز مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهانش در دانشگاه تهران/ عزاداری میلیونی مردم تهران در سوگ شهدای خدمت/ در حال بروز رسانی...

اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود

اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا - یکم اسفندماه - اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۰۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامی تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان فردا - سه شنبه یکم اسفندماه اعلام می شود.

پیش از این شورای نگهبان در دو مرحله اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده که نسبت به رسیدگی به صلاحیتشان معترض بودند و اعتراض آنها در فرایند بررسی ها پذیرفته و صلاحیت آنها تایید شده بود را اعلام کرده است.

شورای نگهبان در مرحله اول رسیدگی به اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده اسامی ۱۰۱۴ نفر و در مرحله دوم رسیدگی به اعتراضات اسامی ۷۵۰ نفر از نامزدها که صلاحیتشان تایید شده را اعلام کرد.

در این مرحله نیز بنا است تا اسمی تعداد دیگری از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان در فرایند رسیدگی به اعتراضات تایید شده اعلام شود.

 هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ۲۰ بهمن ماه در خبری اعلام کرد: ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند که این تعداد بیش از ۷۳ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس را شامل می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده