مربی نساجی: مستحق باخت نبودیم-راهبرد معاصر

مربی نساجی: مستحق باخت نبودیم

مربی نساجی گفت: یک‌طرفه‌ترین بازی تیم ملوان در این فصل رقم خورد و با ایجاد موقعیت‌های متعدد گلزنی و ارائه بازی خوب مستحق باخت نبودیم نتیجه را با بدشانسی واگذار کردیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 06
کد خبر: ۲۳۵۰۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی صداقت در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی اظهار کرد: پیش از هر حرفی از هواداران‌ نساجی عذرخواهی می‌کنم و بابت حضورشان قدردانیم. امروز با حمایت‌شان به ما انرژی مضاعفی دادند و خودشان هم نتیجه این همراهی را دیدند.

وی افزود: ما مسابقه‌ای را باختیم که در آن مستحق شکست نبودیم. به ملوان بابت این برد تبریک می‌گویم. اما پیش از این‌که ملوان گل بزند ما چهار یا پنج موقعیت صد در صد گل داشتیم که به نتیجه نرسید. به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان ملوان بود که مقابل حمله‌های ما ایستاد و اجازه باز شدن دروازه این تیم را نداد.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: فشار روانی همچنان تیم ما را اذیت می‌کند. اما می‌بینید که روند کیفی تیم هفته به هفته بهتر می‌شود. موقعیت‌های زیادی در این مسابقه ساختیم و نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه به سود ما بود. نیمه نخست هم یک گل زدیم که آفساید اعلام شد. ضمن احترام به تیم ملوان و هواداران این تیم، به نظرم این یک طرفه‌ترین بازی ملوان در این فصل بود.

 

صداقت خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما تلاش کردند و از همه بازیکنان تشکر می‌کنیم. به کادر داوری هم خدا قوت می‌گویم که قضاوت بدون ایرادی داشتند و از هواداران نیز بار دیگر بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم. امیدواریم که در هفته‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی درباره ساختار دفاعی این تیم نیز گفت: وقتی کلا یک موقعیت به حریف دادیم پس ساختار دفاعی ما خوب است. هنگام حمله هم با تعداد نفرات بالا در محوطه حریف بودیم. تعداد ضربات به چارچوب ما نشان دهنده این نکته است. حتی در ۳ بازی قبلی هم موقعیت چندانی به حریف ندادیم.

مربی نساجی در پاسخ به پرسشی درباره میزان امیدواری تیم به بقا در لیگ برتر تصریح کرد: ما همچنان امیدواریم و فکر نمی‌کنم شرایط ناامیدانه‌ای داشته باشیم. این لیگ تا هفته آخر برای ما ادامه دارد. ما موقعیت های زیادی ساختیم و این یعنی می‌توانیم موقعیت‌سازی کنیم. روند رو به بهبود و پیشرفت خوبی داریم و نگران نیستیم.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی از سری مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال کشور امشب –شنبه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۱ – ۰ به سود انزلی‌چی‌ها پایان یافت.

نساجی با این شکست ۱۵ امتیازی ماند و همچنان در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. مسابقه بعدی نساجی روز جمعه ۲۴ فروردین در اصفهان و مقابل سپاهان برگزار می‌شود./ایرنا

کلمات کلیدی: نساجی لیگ برتر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار