انگلیس دیپلمات ایران را احضار کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انگلیس دیپلمات ایران را احضار کرد

وزارت خارجه انگلیس کاردار ایران در لندن را احضار کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 14
کد خبر: ۲۳۶۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت خارجه انگلیس در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی، کاردار سفارت ایران در لندن را به دلیل حمله تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه این رژیم احضار کرد.

وزارت خارجه انگلیس شامگاه یکشنبه و با صدور بیانیه‌ای گفته لندن «حمله مستقیم و بی‌سابقه ایران به اسرائیل و همچنین نقص حریم هوایی اردن و عراق را به‌شدت محکوم می‌کند».

لندن بدون اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، مدعی شده در شرایط پرتنش منطقه این اقدامی «بسیار خطرناک و تشدید تنش غیرضروری» توسط ایران بوده است.

«استفان سژورنی» وزیر خارجه فرانسه نیز روز یکشنبه گفت در پی پاسخ ایران به اسرائیل، پاریس سفیر ایران را احضار می‌کند.

سژورنی گفت: «من از وزارت خارجه خواستم تا سفیر ایران را روز دوشنبه احضار و پیام محکمی را ابراز کند».

این مقام فرانسوی بدون توجه به دلیل حمله تلافی‌جویانه ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد «این ایرانی‌ها بودند که به اسرائیل حمله کردند». / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار