نکونام: قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می شود-راهبرد معاصر

نکونام: قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می شود

سرمربی تیم استقلال گفت: بازی امروز بازی سختی برای هر ۲ تیم تراکتور و استقلال بود ولی به این ترتیب قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۳۸۹۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تراکتور و استقلال در تبریز که بدون گل مساوی شد، اظهار کرد: در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم باید با کمترین موقعیت در چنین بازی هایی گل بزنی و کار را تمام کنی.

وی افزود: در یکی دو صحنه در ضد حمله موقعیت داشتیم اما دقت در پاس کم داشتیم اما تراکتور با تعویض هایی که انجام داد بازی شرایط دیگری پیدا کرد.
وی ادامه داد: تراکتور تیم پر مهره ای است و دیدید که در نیمکت هم بازیکنان خوبی داشت.

نکونام گفت: تا الان بچه‌ها شاهکار کردند این بازیکنان را باید طلا گرفت بازیکنان ما را با تیم های دیگر مقایسه کنید در چهار تیم برتر و حتی پایین تر بیشتر از ما یار دارند.
وی اظهار کرد: تیم ما صدر جدول است چون تمرکز روی کار خودمان است قهرمان هفته آخر مشخص می شود و بازیکنان و هواداران ما باید سرشان بالا باشد
چند بازیکن را از دست دادم حسینی را نداشتیم و بخاطر دانیال اسماعیلی فر حسینی را محروم کردند.
وی یادآور شد: آقای حیدری خوب قضاوت کرد ولی ۲ سه تا صحنه که حریف را تحت فشار قرار داشت از فشار درآورد، من فوتبالیست متوجه میشم که این حرکات داور یعنی چه.

وی ادامه داد: از نتیجه ناراحتم برای تیم های بزرگ خوب کار کردیم تمرکزمان روی ۲ بازی آینده است.

وی همچنین گفت: در مورد اتفاق خوبی که برای آینده استقلال افتاده باید گفت به چیزی که حقش بود رسید.
وی اظهار کرد: ما از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور کمتر هزینه کردیم سر ما کلاه گذاشتند گفتند آنها را محروم می کنند نکردند گفتند امتیاز کم می‌کنند نکردند
هر سال این اتفاقات برای استقلال می‌افتد.
وی همچنین گفت: عارف آقاسی را بخاطر ۲ میلیارد نگرفتیم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده