پورموسوی: تا هفته آخر به بقا امیدواریم-راهبرد معاصر

پورموسوی: تا هفته آخر به بقا امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیمی که دست به چهار تغییر می‌زند، دچار مشکل است و باید منشا یکسری اتفاقات را بررسی کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۳۸۹۹۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با ملوان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهارکرد: متاسفانه آن طور که برنامه ریزی کرده بودیم بازی پیش نرفت و در نیمه اول ناچار شدیم، چهار تغییر داشته باشیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم، موقعیت زیادی خلق کردیم اما فقط بازی را به تساوی کشیدیم.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج تیم‌های دیگر شاید تساوی برای ما خوب نباشد اما اینکه بازی را برگرداندیم و به امید آینده هستیم، خدا را شکر می‌کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که با حضورشان تیم را برگرداندند.

پورموسوی گفت: تیمی که دست به چهار تغییر می‌زند، دچار مشکل است و باید منشا یکسری اتفاقات را بررسی کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

او عنوان کرد: هر پنج بازی ما سخت خواهد بود و فقط می‌توانیم تا هفته سی‌ام امیدوار باشیم. اگر امشب برنده می‌شدیم شاید هفته بیست و هشتم یا بیست و نهم، تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شدند اما با برد نساجی و تساوی استقلال خوزستان فکر می‌کنم تا هفته سی‌ام باید روحیه‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از رسانه‌ها هم می‌خواهم از استقلال خوزستان حمایت کنند و با انرژی مثبت آنها در بازی های آینده به بازی‌ها برمی‌گردیم. بازی‌های سختی داریم اما مطمئن باشید که استقلال خوزستان به جدول بر می‌گردد.

 مهدی تارتار در نشست خبری شرکت نکرد./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده