واکنش آزمون به احتمال جدایی از باشگاه رم-راهبرد معاصر

واکنش آزمون به احتمال جدایی از باشگاه رم

سردار آزمون به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۳۹۷۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار آزمون در تماسی تصویری با یک رسانه داخلی درباره شایعات اخیر و آینده فوتبالی خود صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

اخبار ضد و نقیض نشریه کیکر درمورد تمایل نداشتن رم و لورکوزن برای حفظ مهاجم ایرانی

مهاجم تیم ملی در این خصوص به شوخی گفت: (با خنده)تهش به ایران می‌آیم و اگر آقای زنوزی آنجا باشد می‌جنگم تا به تراکتور بیایم. شوخی می‌کنم.

سردار ادامه داد: حقیقتا من خصوصی با سرمربی باشگاه رم صحبت کردم و آن چیزی که بین ما رد و بدل شد را نمی‌توانم بگویم ولی حرف‌های خوبی زده شد و اینطور که روزنامه‌های می‌گویند نیست. متاسفانه من خیلی چیزها را در روزنامه‌ها می‌بینم و از طریق باشگاه چیزی نمی‌شنوم و به اخبار روزنامه‌ها توجه نمی‌کنم. خداروشکر خیلی در باشگاه رم راضی هستم و رابطه خوبی بین من و مربی وجود دارد.

احتمال ماندن سردار در رم برای سال آینده

آزمون گفت: هیچ چیزی مشخص نیست و صحبت اینکه شرط حضور من در این باشگاه سهمیه گرفتن رم در چمپیونزلیگ بوده اینها چیزهایی است که روزنامه‌ها می‌نویسند. اصلا اینطور نیست و اولویت ماندن در باشگاه رم به باشگاه لورکوزن بستگی دارد و می‌تواند هر قیمتی را برای من تعیین کند و اگر رم بخواهد من را بخرد باید با باشگاه لورکوزن مذاکره کند. درکل رابطه من با هر 2 باشگاه خیلی خوب است.

آیا سردار بعد از قهرمانی لورکوزن حسرت خورد؟

مهاجم ایرانی اظهار کرد: اصلا از اینکه در قهرمانی تیم لورکوزن نبودم ناراحت و پشیمان نیستم. من همان موقع با ژابی آلونسو خیلی رک درباره جدایی از لورکوزن صحبت کردم و او هم تعجب کرد و به من گفت تو حالا که فیکس شدی می‌خواهی جدا شوی.

سردار ادامه داد: آلونسو خیلی دوست داشت من بمانم اما من در لورکوزن راحت نبودم و اگر می‌ماندم ممکن بود نتوانم به این تیم کمک کنم. از لحاظ روحی شرایط خوبی در آلمان نداشتم./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده