ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!-راهبرد معاصر

ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!

وزیر آموزش و پرورش گفت: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود؛ هم‌اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق مستقر شده که تاکنون سابقه نداشته است، ۲۷ سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی میشد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است!
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۳۹۸۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درباره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در صندوق ذخیره که مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات است با کمک سازمان بازرسی، اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد.

 

وی افزود: اشکال صندوق ذخیره فرهنگیان از اساسنامه آن است که یک اساسنامه‌ای به اصطلاح شتر، گاو و پلنگ است و سازمان بازرسی هم این موضوع را تایید کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق ذخیره فرهنگیان مستقر شده است که تاکنون سابقه نداشته است، 27 سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی می‌شد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است‌.

 

صحرایی گفت: از سازمان بازرسی خواستم تا به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کند تا به خوبی اداره شود.

 

وی بیان کرد: بعد از گفتگوی طولانی با سازمان بازرسی، حکمی را به برنامه هفتم توسعه اضافه کردیم تا اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب و سرمایه آن برای شفاف شدن بورسی شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار