خبر بازداشت رئیس سازمان جنگل ها تایید شد-راهبرد معاصر

خبر بازداشت رئیس سازمان جنگل ها تایید شد

در حالی که مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها شب گذشته از بازداشت رئیس این سازمان ابراز بی اطلاعی کرده بود، برخی منابع از تایید خبر بازداشت آقایی خبر داده اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 28
کد خبر: ۲۶۱۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ شماری از رسانه ها شب گذشته از بازداشت خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داده بودند، رخدادی که در هاله ای ابهام قرار داشته و مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها از تایید یا رد آن ابراز بی اطلاعی نموده بود.

 

صبح امروز خبرگزاری فارس در خبری مدعی شده است: خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شب گذشته بازداشت شد.

 

بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگار قضایی فارس، خبر بازداشت وی تأیید شد.

 

عباس سمیعی، مدیر کل روابط عمومی سازمان جنگل‌ها روز دیروز گفته بود: آقای آقایی روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به قوه‌قضائیه رفته بود. البته ما درباره بازداشت وی هیچ اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا خیر.

 

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها افزود: موضوعی که آقای آقایی در ارتباط با آن فراخوانده شده بود، به سازمان جنگل‌ها ربطی ندارد.

 

این اتفاق در حالی افتاد که نارضایتی ها از آقایی از پیش و پس از نشستن او بر سکان سازمان متولی جنگل و مرتع کشور بارها از سوی فعالان حوزه منابع طبیعی و دانشگاهیان این حوزه وجود داشت و هشدار داده شده بود.

 

برای نمونه در آذر 96 بیش از ۵۰ تن از اساتید دانشکده های منابع طبیعی کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و سران نظام، در مخالفت با انتصاب خلیل آقایی به سمت ریاست تشکیلات متولی منابع طبیعی ایران هشدار داده بودند! اما عدم توجه به نظر کارشناسان و دانشمندان کشور در تصمیم گیری ها و انتصابات مدیریتی طی دهه های گدشته، آثار زیان باری را بر زیست بوم کشور بر جای گذاشته است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار