نحوه توزیع بسته معیشتی به زود اعلام می شود-راهبرد معاصر

نحوه توزیع بسته معیشتی به زود اعلام می شود

وزارت تعاون با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: نحوه توزیع بسته معیشتی و ساز و کار چگونگی اجرا به‌طور جداگانه به‌زودی از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 16
کد خبر: ۲۸۱۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ افزایش همزمان قیمت بنزین با پیشنهاداتی از قبیل توزیع منابع حاصل از ان میان اقشار کم درآمد همراه شده است.

 

بر اساس مصوبه‌ای که به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ شد همه خودروهای بنزین سوز شخصی، شصت لیتر و دوگانه سوزها سی لیتر سهمیه به صورت ماهانه در کارت سوختشان شارژ می‌شود، سهمیه موتور سیکلت هم ۲۵ لیتر است.

 

سران قوا در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تاکید بر همکاری کامل در اجرای مصوبه مدیریت مصرف سوخت و حمایت از معیشت اقشار کم درآمد اعلام کردند که کمک‌های حمایتی و معیشتی ماهانه بدون وقفه و به طور منظم پرداخت خواهد شد.

 

همچنین با اشاره به سهمیه بندی‌هایی که در حوزه حمل و نقل انجام گرفته در کنار عدم افزایش بهای گازوئیل، عنوان شد که این اقدامات برای کنترل قیمت‌های حمل و نقل کافی است اما در عین حال چنانچه اقدامات دیگری نیاز باشد، انجام خواهد گرفت.

 

در همین زمینه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مسؤولیت شناسایی اقشار کم درآمد و متوسط حدود 18 میلیون خانوار بر عهده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

 

نحوه توزیع بسته معیشتی و ساز و کار چگونگی اجرا به‌طور جداگانه به‌زودی از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام می‌شود.

 

اطلاع رسانی در خصوص موضوع یادشده از سوی افراد و یا مراجع دیگر مورد تایید این وزارتخانه نیست.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار