سردار سلامی: دشمنان نظام منزوی شده و در حال سقوط اند-راهبرد معاصر
ابوترابی: امروز «رفح» به نقطه پایان کار رژیم‌ صهیونیستی تبدیل شده است ثبت‌نام احمدی بی‌غش در انتخابات ریاست جمهوری زاکانی احتمالاً یکشنبه در انتخابات ثبت‌نام می‌کند اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند لاریجانی پس از ثبت نام انتخابات: افراد کاربلد و توانمند با هر سلیقه به کار گرفته می‌شوند آغاز دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد واکنش محسن رضایی به ریاست قالیباف بر مجلس دوازدهم محمدصدر:نمی‌دانم کاندیدا ‌می‌شوم یا نه/خاتمی گفت ثبت‌نام کنم وزیر کشور عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد تاکید مخبر بر حمایت از بازار بورس و درخواست از وزیر اقتصاد علت مغایرت آرای هیئت رئیسه پس از بازشماری چه بود؟ آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تهران+ جزئیات مصوبات هیأت دولت برای حذف سختگیری‌های صدور مجوزهای کسب و کار سرلشکر سلامی: شهید موسوی یکی از شخصیت‌های درخشان و برجسته سپاه بود

سردار سلامی: دشمنان نظام منزوی شده و در حال سقوط اند

فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان همدان اظهار داشت: امروز نفوذ دشمنان نظام به نحو چشمگیر کاسته شده و در حال سقوط آزادند. سلامی با تمجید از حضور بسیجیان گفت: حضور بسیجیان در هر صحنه ‌ای، آرامش ‎‌بخش و روحیه‌ بخش و موجب افزایش قدرت و اعتبار نظام است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
کد خبر: ۲۹۱۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز و در هفته بسیج در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان همدان حضور پیدا کرده و اظهاراتی را پیرامون تحولات کنونی کشور ایراد نمودند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام پراکنده، سرگردان و آواره شده‌اند، گفت: نفوذ دشمنان نظام در حال زوال است و در اعتبار سیاسی منزوی شده و در این عرصه سقوط آزاد کرده‌اند.

 

سرلشکر حسین سلامی بیان کرد: ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط به میدان عملیاتی است و در جهان می درخشد.

 

وی اضافه کرد: بسیج اعجاز الهی، محصول الهام الهی بر قلب امام راحل و شجره طیبه ای است که توسط رهبری معظم انقلاب در اعماق قلب و جان ملت ایران جای گرفت.

 

سرلشکر سلامی افزود: بسیجیان بدانند و به این حقیقت مومن باشند که آنها تجلی نزول نصرت الهی بر امت اسلام در این دوره و تصویر زمینی ملائک آسمانی هستند.

 

وی ادامه داد: وجود شما در این میدان نشان نزول نصرت الهی بر این سرزمین و تراکم این حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری است و این امر دشمنان را مایوس می کند.

 

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور هر یک از شما بسیجیان از پرواز هر یک موشک به قلب دشمن موثرتر است و حضور شما آرامش بخش و روحیه بخش بوده و به نظام و انقلاب اعتبار می بخشد.

 

وی ادامه داد: حضور در همدان، سرزمین سرشار از تاریخ درخشان، نگین تمدن ایران و اسلام، سرزمین علمای بزرگ، سرزمین ۱۰ هزار شهید، دانشمندان جاودان، امیران و سرداران بزرگ و مردمان مومن و سختکوش افتخار بزرگی است.

 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز در برجسته ترین تاریخ اسلام و ایران قرار داریم، گفت: امروز در مرکز میدان جنگ تمام عیار و همه جانبه جهانی اما در حال شکست رویاها و سیاست های دشمنان هستیم.

 

وی اظهار داشت: ما توانستیم دشمن را که قصد داشت ایران را در انزوای سیاسی قرار دهد را به انزوا بکشانیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان که خود را بزرگ می دانند کجا هستند؟ آنها امروز حاشیه نشین تحولات سیاسی در جهان اسلام قرار دارند و ابن از برکات رهبری فرزانه انقلاب است که نه تنها امت اسلام را هدایت می کنند بلکه دشمن را نیز مدیریت می کنند.سرلشگر سلامی

 

وی ادامه داد: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن در رویایش شکستن روح اقتصادی ملت ایران و ترویج تمایل به تسلیم را در دستور کار قرار داده و فکر می کرد تحریم جهانی این ملت را از پا در می آورد.

 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ایران آگاه است و به جز استقلال نسخه ای نی پذیرد، گفت: آنهایی که از ترس به دشمن پناه بردند فرسوده و بحران زده اند و نمی توان به تکیه گاه غیر مطمئن و فرسوده تکیه زد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز  آمریکا یک نظام فرسوده و دارای آلزایمر سیاسی است.

 

وی گفت: بزرگترین اقتصاد جهانی بحرانی ترین اقتصاد را دارد و نظام اقتصادی به تحقیر ملت ها و عقب نگه داشتن آنها است تا خود رشد کند آیا می توان در تعامل کشور به استقلال،آزادی، رفاه و پیشرفت رسید.سرلشکر سلامی ادامه داد: ایران تاریخ وابستگی به قدرت ها را تجربه کرده و هنوز آثار آن وجود دارد ملت ایران تجربه های بزرگ فرا روی خود دارد و با نگاه به گذشته فضای تیره سیطره آمریکا را می بیند و همانند خورشید در برابر تاریکی می ایستد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار