سردار جوانی: آمریکا کارنامه ‌ای ۴۰ ساله و پر از شکست در تقابل با ایران دارد-راهبرد معاصر
لاریجانی پس از ثبت نام انتخابات: افراد کاربلد و توانمند با هر سلیقه به کار گرفته می‌شوند آغاز دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد واکنش محسن رضایی به ریاست قالیباف بر مجلس دوازدهم محمدصدر:نمی‌دانم کاندیدا ‌می‌شوم یا نه/خاتمی گفت ثبت‌نام کنم وزیر کشور عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد تاکید مخبر بر حمایت از بازار بورس و درخواست از وزیر اقتصاد علت مغایرت آرای هیئت رئیسه پس از بازشماری چه بود؟ آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تهران+ جزئیات مصوبات هیأت دولت برای حذف سختگیری‌های صدور مجوزهای کسب و کار سرلشکر سلامی: شهید موسوی یکی از شخصیت‌های درخشان و برجسته سپاه بود برگزاری مراسم ختم مادر سیدحسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب قدر؛ اولین موشک بالستیک ضدکشتی ایران در اختیار انصارالله یمن واکنش زاکانی به احتمال کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد

سردار جوانی: آمریکا کارنامه ‌ای ۴۰ ساله و پر از شکست در تقابل با ایران دارد

معاون سیاسی سپاه در هفته بسیج اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده و تمامی سیاست های آمریکا در قبال ایران در طول ۴۰ سال گذشته با شکست و ناکامی همراه بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
کد خبر: ۲۹۱۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با آغاز هفته بسیج در سراسر کشور، رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس با حضور در اقصی نقاط کشور به تشریح تحولات کنونی حاکم بر کشور و نقش آبادگر بسیج در خلال چهار دهه اخیر می پردازند. وقوع اغتشاشات اخیر در کشور، بر اهمیت این مجالس و محافل در مقطع کنونی به نحو چشمگیری افزوده است.

 

در همین زمینه، سردار یدالله جوانی ظهر صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج در جمع بسیجیان حسینیه بنی فاطمه اصفهان با بیان اینکه اکثر شهدای هشت سال دفاع مقدس بسیجی بودند، اظهار داشت: براساس آمار موجود بیش از ۹۵ هزار نفر از شهدای کارمند، معلم، دانش آموز و از مشاغل آزاد جزء بسیجیان بودند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا و تجدید بیعت با آنان می‌تواند بهترین راهکار برای زنده نگهداشتن یاد آنها و ادامه دادن راه آنها باشد، اضافه کرد: شهدا جایگاه بسیار بالایی دارند و نیازی به تمجید ما ندارند، در واقع ما به آنها نیاز داریم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

 

سردار یدالله جوانی با اشاره به اینکه امریکا کارنامه‌ای ۴۰ ساله و پر از شکست دارد افزود: امریکا تنها راه رسیدن به هدف خود را نشانه گرفتن وحدت، انسجام، مقاومت، امنیت، زیرساخت‌ها وظرفیت‌های کشور ما می‌داند، اما برخلاف آنچه تصور می‌کند به اهداف خود درطول این ۴۰ سال نرسیده است.

 

او گفت: دشمنان برای طراحی توطئه‌ها علیه ایران هزینه‌های بسیار کرده اند، اما این شجره طیبه روز به روز مقتدرتر ومستحکم‌تر شده و آنرا به رخ دشمن کشیده است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به حرکت عظیم و پرشکوه ملت ایران در یک هفته گذشته در پی محکوم کردن اغتشاشات و ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت:ملت ایران بار دیگر با نمایش پرشکوه خود حرکت دشمن را نابود کرد.

 

سردار جوانی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لازم الاجرا بودن تصمیم سران قوا در طرح ساماندهی قیمت بنزین هم گفت: با ورود بسیج، سپاه و نیرو‌های نظامی و حضور مردم امنیت و آرامش برقرار شد منتها باید توجه داشت که توطئه‌های دشمنان استمرار دارد و باید برای مقابله با این توطئه‌ها آماده باشیم.

 

ایران قدرت بزرگ منطقه است

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران امروز قدرت بزرگ در منطقه است، اضافه کرد: باید توجه داشتند قدرت امروز ما نتیجه جهاد است، چنانچه بخواهیم این قدرت حفظ شود باید با وحدت و همدلی در راه جهاد گام برداریم تا دشمن را نا امید کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما به راهی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم، ابراز داشت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب در دوراهه جنگ داخلی یا صلح با ذلت، راهی جز مقاومت نداریم که این امر همان راه شهدا است و با ادامه این راه به پیروزی می رسیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده