شایعه بیهوش شدن فرد کرونایی در ترمینال غرب +عکس-راهبرد معاصر

شایعه بیهوش شدن فرد کرونایی در ترمینال غرب +عکس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص عکس منتشر شده مبنی بر بی‌هوش شدن فردی مبتلا به کرونا در ترمینال غرب واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 24
کد خبر: ۳۶۸۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازار شایعات در فضای مجازی در خصوص بیماری کرونا داغ است و شایعه پردازان در این زمینه بیکار ننشسته‌اند.

 

انتشار تصاویر مختلفی مرتبط با کرونا از جمله موارد زیادی است که این روزها در فضای مجازی به چشم می‌خورد اگرچه صحت و سقم خیلی از آنها تائید نشده است.

 

انتشار عکسی با مضمون از حال رفتن فردی مبتلا به کرونا در پایان غربی تهران ما را بر آن داشت تا صحت و سقم این موضوع را از رئیس پلیس پیشگیری تهران جویا شویم.

 

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به تشریح حادثه‌ای که در ترمینال غرب به وقوع پیوست پرداخت و گفت: ساعت 23 شب گذشته فردی در مقابل یکی از تعاونی‌های پایانه غرب نقش بر زمین شد؛ ماموران کلانتری و عوامل اورژانس بلافاصله  در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند. در نهایت مشخص شد که فرد مورد نظر دارای بیماری قلبی بوده و به دلیل افت فشار از حال رفته است.

 

وی با بیان این مطلب که فرد مورد نظر به صورت سرپایی درمان و مرخص شد خطاب به شایعه پردازان اعلام کرد که پلیس اجازه نمی‌دهد افرادی باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی شوند؛ تشویش اذهان عمومی مورد پیگرد پلیس بوده و باز نشر چنین مطالبی در فضای مجازی نیز جرم بوده و پلیس فتا آنها را پیگیری خواهد کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده