آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۱۰۷۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا-راهبرد معاصر

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۱۰۷۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 12
کد خبر: ۳۸۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز پنجشنبه 22 اسفند به اطلاع می‌رسانیم.

 

ویروس کرونا بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا دو ماه پیش از چین نشئت در بیشتر کشور‌های جهان شیوع پیدا کرده و در تمام کشور‌ها نیز روند تصاعدی داشته است و هزاران نفر را در جهان مبتلا کرده است.


سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا به ۵۰ مورد افزایش یافته است.


کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا امروز تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: امروز ظرفیت آزمایشگاهی ما به ۶ هزار تست در روز رسیده است که عدد قابل توجهی است و در منطقه اصلا چنین ظرفیتی در هیچ کدام از کشور‌ها وجود ندارد.

 

جهانپور گفت: از ظهر روز گذشته تا امروز ۱۰۷۵ نفر به تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در کشور افزوده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۷۵ نفر از هموطنان هم بر اثر شدت بیماری فوت کرده اند و مجموع جان باختگان به عدد ۴۲۹ نفر رسیده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد مبتلایان در حالی به ۱۰۰۷۵ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۲۷۶ نفر هم بهبود یافته و مرخص شده اند.

 

تعداد مبتلایان در استان‌ها ظرف ۲۴ ساعت گذشته:

تهران ۳۰۳ نفر، قم ۴۲ نفر، گیلان ۸۴ نفر، اصفهان ۴ نفر، البرز ۷۴ نفر، مازندران ۷۹ نفر، مرکزی ۸۸ نفر، قزوین ۴۲ نفر، سمنان ۴۰ نفر، گلستان ۲۵ نفر، خراسان رضوی ۲۹ نفر، فارس ۲۹ نفر، لرستان ۲۵ نفر، آذربایجان شرقی ۷ نفر، خوزستان ۳۱ نفر، یزد ۲۱ نفر، زنجان ۱۷ نفر، کردستان ۹ نفر، اردبیل ۱۴ نفر، کرمانشاه ۲۰ نفر، کرمان ۷ نفر، همدان ۱۲ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان صفر نفر، خراسان جنوبی ۱۲ نفر، خراسان شمالی صفر نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۱ نفر، ایلام ۷ نفر، آذربایجان غربی ۱۹ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ نفر، بوشهر ۳ نفر.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده