کرونا بزرگترین رقیب انتخاباتی ترامپ است-راهبرد معاصر
خبرنگار انگلیسی: رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی دروغ گفته‌اند ۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است

کرونا بزرگترین رقیب انتخاباتی ترامپ است

یک رسانه آمریکایی به نقل از اعضای حزب جمهوریخواه، از ویروس کرونا به عنوان اصلی‌ترین تهدید برای بقای ریاست جمهوری ترامپ نام برد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 22
کد خبر: ۳۸۷۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیویورک پست به نقل از افراد وابسته به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، از ویروس کرونا به عنوان تهدیدی حیاتی علیه وی در رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ یاد کرد.

 

این رسانه به نقل از استیو بانون که زمانی استراتژیست ارشد کاخ سفید بود؛ نوشت: ترامپ با جو بایدن نامزد اصلی حزب دموکرات رقابت نمی‌کند بلکه رقیب اصلی او ویروس همه‌گیر کرونا و تاثیرات به جا مانده از آن است. می‌توان همزمان وقوع رکود اقتصادی و جنگ با کرونا را متصور شد و در ماه میلادی نوامبر که زمان برگزاری انتخابات نهایی است؛ ترامپ باید از بابت اینکه چگونه بحران را مدیریت کرده جواب پس بدهد.

 

گفتنی است از اقتصاد به عنوان اصلی‌ترین مانع انتخاباتی آمریکا یاد می‌شود. چنانچه اوضاع اقتصادی خوب باشد؛ ترامپ بار دیگر برنده است اما اگر پیش‌بینی ۲۰ درصد بیکاری به واقعیت بپیوندد؛ وی شانسی برای تمدید اجاره کاخ سفید ندارد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار