مرگ دلخراش ونوس زرین خاک دوچرخه سوار + عکس-راهبرد معاصر

مرگ دلخراش ونوس زرین خاک دوچرخه سوار + عکس

ونوس زرین خاک دوچرخه سوار و عضو هیات دوچرخه سواری تهران چهارشنبه ۱۴ خرداد بر اثر تصادف با خودرو درگذشت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 04
کد خبر: ۴۴۵۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، ونوس زرین خاک دوچرخه سوار و عضو هیات دوچرخه سواری تهران چهارشنبه ۱۴ خرداد بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست داد.

 

مرگ دلخراش ونوس زرین خاک دوچرخه سوار + عکس

 

ونوس زرین خاک دوچرخه سوار رشته کوهستان و مادر یک فرزند بود که امروز در تهران در ورودی اتوبان شیخ فضل الله نوری به حکیم در اثر سانحه‌ای جان باخت تا خاطره‌ای تلخ برای روز دوچرخه بر جای بگذارد.

 

او مشغول تمرین بوده است که در تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم یک خودرو از پشت با او برخورد می‌کند که منجر به فوت این بانوی رکابزن می‌شود.

 

به گفته شاهدان عینی، ونوس زرین خاک به سرعت و پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان سپرده بود و علت مرگ، اصابت ضربه به سر بوده است. ونوس نوری در کنار دوچرخه خود منتظر مربی اش بوده که یک خودرو به او برخورد می‌کند و از صحنه تصادف متواری می‌شود.

 

مرگ دلخراش ونوس زرین خاک دوچرخه سوار + عکس

 

وی گرچه دوچرخه سوار مطرحی نبود اما یک زندگی ورزشی داشته است. او علاوه بر دوچرخه سواری در رشته‌های یوگا، کیک بوکسینگ، دراگون بوت و کوهنوری نیز فعالیت می کرده است.

 

مدتی پیش نیز یک دوچرخه‌سوار نوجوان در یزد بر اثر تصادف در حین تمرین درگذشت. از این رو رکابزنانی کمپینی راه‌اندازی کردند مبنی بر اینکه رانندگان فاصله یک و نیم متری خود را با دوچرخه سوارها رعایت کنند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار