مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۳ خرداد ۹۹-راهبرد معاصر

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۳ خرداد ۹۹

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 12
کد خبر: ۴۵۶۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسه لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.

 

ویژه برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم پخش میشد، حال در ایام ماه رمضان ۹۹ همانند قبل به روال سابق برگشته و آخر هفته‌ها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۳ خرداد ۹۹

مهمان امشب دورهمی ستاره پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون است. ستاره پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ستاره پسیانی می‌توان به بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع، سریال شوخی کردم و فیلم لانتوری اشاره کرد.

 

ستاره پسیانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۴ سالگی در فیلم روایت های ناتمام به کارگردانی پوریا آذربایجانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ورود آقایان ممنوع، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ستاره پسیانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون هنگامه قاضیانی، سعیده امیرساعی، نقی سیف‌جمالی و رضا قاضیانی را تجربه کرد.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۳ خرداد ۹۹

 

این بازیگر در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ستاره پسیانی در این سال، بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود.

 

ستاره پسیانی سال ۱۳۸۹ در ۲۸ سالگی در فیلم ورود آقایان ممنوع نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رامبد جوان همکاری داشته است. ستاره پسیانی توانست با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی و مانی حقیقی بر تجارب او افزود. ستاره پسیانی علاوه‌بر فیلم ورود آقایان ممنوع، سال ۱۳۹۲ در ۳۱ سالگی در سریال شوخی کردم نیز بازی کرده است.

زمان پخش و تکرار دورهمی


در انتها لازم به بیان است برنامه دورهمی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. تکرار دورهمی در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد باز پخش خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار