تست کرونا ۱۳ نفر از اعضای استقلال مثبت شد / واکنش عجیب سرمربی پارس جنوبی-راهبرد معاصر

تست کرونا ۱۳ نفر از اعضای استقلال مثبت شد / واکنش عجیب سرمربی پارس جنوبی

با مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن دیگر استقلال این تیم راهی جم نشد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که اعضای تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی و سفر به جم در فرودگاه مهرآباد حضور یافته بودند، نمونه تست کرونای 6 بازیکن دیگر استقلال مثبت اعلام شد تا این تیم از سفر به جم‌ خودداری کند.

 

پیش از این پزشک استقلال از ابتلای 6 بازیکن به کرونا خبر داده بود که با این شرایط شمار مبتلایان در این تیم به 12 نفر افزایش یافت.

 

واکنش سرمربی پارس جنوبی به مثبت شدن تست استقلالی ها

سرمربی تیم پارس جنوبی در واکنش به مثبت شدن تست ۱۳ استقلالی، گفت: مگر ما مسخره‌ایم که خودمان را آماده کنیم اما بازی نکنیم.

 

هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جنوبی در پی مثبت شدن تست ۱۳ نفر از اعضای باشگاه استقلال تهران اظهار کرد: ما منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه می‌شود. خودمان را آماده می‌کنیم. اگر آمدند که بازی می‌کنیم و اگر نیامدند هم تصمیم با سازمان لیگ خواهد بود.

 

او ادامه داد: ما حتما در زمین حاضر می‌شویم. مگر ما مسخره‌ایم که خودمان را آماده کنیم اما بازی نکنیم؟ این اتفاق برای استقلال افتاده و ممکن است یک روز برای ما هم رخ دهد.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی اضافه کرد: من جزو مخالفان بودم اما وقتی پذیرفتیم که بازی کنیم دیگر نباید کنار بکشیم و قطعا برای همه تیم‌ها باید به همین شکل باشد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده