علت جدا شدن یوسف تیموری+ فیلم-راهبرد معاصر

علت جدا شدن یوسف تیموری+ فیلم

این روزها ویدئویی از یوسف تیموری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که  او در این ویدئو می گوید که همسرش او را ترک کرده و به تایلند رفته است. اما  علت جدا شدن یوسف تیموری از همسرش چیست؟
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
کد خبر: ۴۹۳۴۰

به گزارش راهبرد معاصر یوسف تیموری چند روز پیش به صورت ناگهانی در برنامه  ام شو که با اجرای مجید صالحی پخش می‌شود گفت  که همسر و فرزند خوانده‌اش  ایران را ترک کرده‌اند. او ادامه داد که  آنها تصمیم گرفته‌اند تا پسرخوانده‌اش در خارج از ایران و در تایلند تحصیلات خود را شروع کند و به همین دلیل او را ترک کرده‌اند. تیموری همچنین گفت که در حال حاضر مجرد است. در این میان ویدئو دیگری از یوسف تیموری در فضای مجازی  منتشر شده است که گویا در آن لحظات آخر حضور همسر و فرزند خوانده یوسف تیموری در ایران را نشان می‌دهد. در این ویدئو یوسف تیموری خطاب به همسر و فرزندخوانده‌اش می گوید که با .مردم ایران به زبان فارسی صحبت کنند

 
 
 

زندگی خصوصی یوسف تیموری

یوسف تیموری چندی قبل در یک مصاحبه گفته بود که آرمین پسرش نیست و همسر و فرزندش را برای ادامه تحصیل آرمین راهی تایلند کرد و قول داد که زود به زود به آن ها سر بزند. یوسف تیموری اکنون ۳۹ ساله است و با یک خانم تایلندی ازدواج کرده بود و پسر این خانم را به عنوان پسر خودش معرفی کرد. این زن و شوهر پس از مشاوره گرفتن از پزشکان تصمیم گرفتند که واقعیت را به آرمین بگویند. حالا اما یوسف تیموری از جدایی همسرش گفته و ظاهرا این قضیه کاملا جدی است.

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که بسیاری او را با نقش «پولاد» در سریال زیر آسمان شهر می شناسند، در برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی از جدایی همسر تایلندی اش پرده برداشت.

یوسف تیموری واقف ششم دی ماه سال 1358 در غرب تهران متولد شد. وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.

یوسف تیموری آن روزها که سر کلاس استاد سمندریان می نشست، گمان نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی دست پیدا کند، شب و روزش شده بود بازی و بازیگری، فوق دیپلمش را از هنرستان صدا و سیما اخذ کرد و تصمیم گرفت بازیگر بودن را تجربه کند، نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد. هوای تازه کلید خورد و یوسف تیموری اولین حضورش را در مقابل دوربین تجربه کرد با سیب خنده، چهره اش در ذهن ها ثبت شد، بعد از مدتی کوتاه عوام مردم او را با نام فولاد زیر آسمان شهر می شناختند.

علت جدا شدن یوسف تیموری+ فیلم

او در خصوص جوانی خودش گفته است: «در دوره‌ای نواختن گیتار را آموختم و همین‌ طور در یک زمان خانه‌ای تهیه کردم که در آن خانه تمام کارهای چوبی اش را از صفر تا صد خودم انجام دادم که شامل طراحی و ساخت بود؛ از کمد و میز گرفته تا سایر وسایل، همچنین در دوره‌ای هم می‌ خواهم کارسفال انجام دهم چون به نظرم یک هنرمند باید نسبت به سایر هنرها توانا یا حداقل آگاه باشد.»

یوسف تیموری غیر از بازیگری در شغل دیگری نیز فعالیت دارد: «در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم. زمانی که درگیر بازیگری نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم.»

یوسف تیموری چند سال قبل  با یک دختر تایلندی ازدواج کرده که نام فامیلیش رو بنام خودش تغییر داده، همسرش راپان تیموری نام دارد، این زوج صاحب یک پسر بنام آرمین هستند. وی در این خصوص در مصاحبه ای گفته بود: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

صحبت‌های همسر یوسف تیموری

همچنین همسر یوسف تیموری پیش تر درباره او گفته است: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

 جدا شدن یوسف تیموری

من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار