طرح جدید فروش خودرو سایپا ساینا شاهین کوئیک + جزئیات طرح فروش اینترنتی سایپا-راهبرد معاصر

طرح جدید فروش خودرو سایپا ساینا شاهین کوئیک + جزئیات طرح فروش اینترنتی سایپا

طرح جدید فروش خودرو سایپا از ساعت 10 امروز صبح آغاز می شود و سه خودرو در سبد فروش این طرح قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 19
کد خبر: ۵۱۱۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ طرح جدید فروش خودرو سایپا از ساعتی دیگر آغاز می شود. طرح فروش اینترنتی سایپا از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 29 تیرماه 99 شروع می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شرکت سایپا نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. دز ادامه جزئیات بیشتر از طرح جدید فروش اینترنتی سایپا را را بخوانید.

 

 

سایپا در طرح فروش جدید خود، مشارکت در تولید را برای عرضه محصولاتش در نظر گرفته است. در بخشنامه فروش سایپا سود مشارکت ۶ و ۶٫۵ درصدی ذکر شده و همچنین سود انصراف ۳ و ۳٫۵ درصد تعیین گردیده است.

 

برای ثبت نام خودرو در طرح مشارکت در تولید سایپا چه کنیم؟

 

متقاضیان می‌توانند به‌صورت شبانه‌ روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌ نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌ نام خودرو اقدام کنند.

 

 

زمان تحویل خودروها در طرح جدید فروش سایپا

 

زمان تحویل خودروها، شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ اعلام شده و سایپا برنامه دارد تا در این طرح فروش مشارکت در تولید شاهین، ساینا S و کوییک S را عرضه کند.

 

جزئیات بشتر طرح مشارکت در تولید سایپا

 

قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در مورد این بخشنامه گفت: «این طرح مشارکت در تولید هم با قرعه کشی همراه خواهد بود و محصولات مختلفی در این طرح فروش عرضه می شوند. مشتریان محصولات سایپا توجه داشته باشند که می توانند از فردا با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت، مراحل ثبت نام را طی نمایند. همچنین اگر قبلا در طرح های فروش سایپا شرکت کرده اند و در قرعه کشی برنده نشده اند، صرفا با مراجعه به سایت فروش سایپا می توانند تا با تغییر کد فروش و نام خودرو ، در پیش فروش جدید حضور داشته باشند».

 

 

طرح جدید فروش سایپا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار