جزییات قتل موبد زرتشتیان کرمان-راهبرد معاصر

جزییات قتل موبد زرتشتیان کرمان

قتل موبد زرتشتیان کرمان در ویلایی در شهر ماهان توسط دادستان مرکز استان تهران  تائیده شده و گفته می شود انگیزه قاتل یا قاتلان مسائل مالی است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 26
کد خبر: ۵۲۲۵۰

به گزارش راهبرد معاصر قتل موبد زرتشتی در کرمان و 2 نفر دیگر در ویلایی در شهر کرمان اعلام شده و دادستان مرکز استان کرمان انگیزه قاتلان یا قاتل را مسائل مالی عنوان کرده است.نام این فرد آرش کسروی است که از اقلیت‌های مذهبی زرتشتی است.

 

البته همچنان پیگیری قتل در دستور کار مجموعه قضایی استان و پلیس آگاهی قرار دارد.

 

جزییات قتل موبد زرتشتیان کرمان از زبان دادستان

دادخدا سالاری ظهر امروز یکشنبه پنجم مرداد با تشریح وقوع قتل سه نفر در استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: جسد 3 نفر در ویلایی در شهر ماهان کشف شده که به نظر می‌رسد قتل اتفاق افتاده است.بررسی موضوع و پیگیری قتل در دستور کار مجموعه قضایی استان و پلیس آگاهی قرار گرفته و مشخص شده است یکی از این افراد به نام آرش کسروی از افراد اقلیت‌های مذهبی زرتشتی بوده است.

 

دادستان کرمان با اشاره به اینکه دستور ویژه به پلیس آگاهی استان داده شده تا جوانب قتل توسط بازپرس ویژه قتل عمد بررسی شود افزود: در زمینه پیگیری و مبنای قتل به نتایج خوبی رسیده‌ایم و به نظر می‌رسد این قتل به‌دلیل انگیزه مالی بوده است. مقتولین سه نفر بودند و در خودروی یکی از آنها مبلغ 10 هزار دلار آمریکا کشف شده است.

 

سالاری با اشاره به اینکه بررسی موضوع بدون توجه به ملیت و مذهب فرد انجام می‌شود تاکید کرد: دستگاه قضا در پی کشف ابعاد حادثه است و به این مسائل توجه ندارد، کشف علت قتل و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار ماست.

 

جزییات قتل موبد زرتشتیان کرمان

 

بیوگرافی موبد آرش کسروی

 

او یکی از موبدھای زرتشتیان بوده کھ در حال حاضر در کالیفرنیا فعالیت می‌کند و مقیم آمریکا است

وی متولد ١٣۴۶ در شھر کرمان می‌باشد

ھمسر وی گیتا نیکزاد بوده و دو فرزند بھ نام آراد و دینا دارد

او در سال ١٣٨٩ بھ آمریکا مھاجرت کرد و در شھر در مھر کالیفرنیا بھ فعالیت مذھبی خود پرداخت

ماجرای قتل

سال ١٣٩٩ داریوش کسروی (پدرش) دار فانی را وداع گفت و ایشان برای مراسم دفن و انحصار وراثت بھ کرمان آمد

اما سرنوشت بسیار عجیبی برای او رقم خورد

 قتل موبد زرتشتیان کرمان

او بھ ھمراه دو نفر از دوستانش در کرمان ناپدید می‌شوند و بعد از اینکھ بستگانش پلیس را در جریان کار قرار می‌دھند کار تجسس و پیدا کردن انھا

توسط توسط پلیس آغاز می‌شود و بعد از گذشت چند روز جسد بی‌جان او و دو نفر از دوستانش در منطقھ ماھان در جنوب کرمان پیدا میشود.

پلیس آگاھی کرمان موضوع قتل او را تایید کرده ولی ھنوز از جزئیات این کھ توسط چھ کسی بھ قتل رسیده و یا بھ چھ دلیل این اتفاق رخ داده

مشخص نیست و در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار