تعطیلی کامل تهران از هفته آینده صحت دارد؟-راهبرد معاصر

تعطیلی کامل تهران از هفته آینده صحت دارد؟

تعطیلی کامل تهران از هفته آینده خبری است که امروز در فضای مجازی دست به دست می شود اما این خبر توسط فرمانداری تهران تکذیب شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 29
کد خبر: ۵۲۷۲۵

به گزارش راهبرد معاصر تعطیلی کامل تهران از هفته آینده خبری تائید نشده است که در فضای مجازی بازنشر می شود. بر اساس اخبار منتشر شده در نشست امروز فرمانداری تعطیلی کامل تهران به دلیل شدت شیوع کرونا  مورد موافقت قرار گرفته و احتمالا این تصمیم از شنبه یا دو شنبه کلید خواهد خورد.

اما ساعت 22 امشب فرماندار تهران در مصابه ای هبر تعطیلی تهران را کذب محض اعلام کرد. به گفته عیسی فرهادی متاسفانه در کانالی در فضای مجازی خبری منتشر شده است که این تصمیم در نشست فرمانداری گرفته شده و قبل از محرم و در روز شنبه یا دو شنبه کلید می خورد که باید اعلام کنم این خبر کذت محض است. به گفته او فرمانداری اصلا نشستی نداشته است که چنین تصمیمی در آن گرفته شود.

 

روابط عمومی فرمانداری تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای،‌ خبر تعطیلی تهران را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اخبار کذب درخصوص برگزاری جلسه به منظور تصمیم‌گیری برای تعطیلی شهر تهران در فرمانداری این شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا، در برخی کانال‌ها و شبکه‌های مجازی، روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن تکذیب و رد این خبر اعلام می‌دارد هیچ‌گونه جلسه‌ای با موضوع مذکور با حضور فرماندار محترم تهران یا سایر مسئولین فرمانداری برگزار نشده و کلیه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها، در این خصوص تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هرگونه تصمیم در زمینه‌های مختلف به صورت رسمی از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌گردد.

 

روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن دعوت مردم به کسب اخبار از منابع معتبر و رسمی، خبر مذکور را که در برخی کانال‌ها وشبکه‌های مجازی به صورت مغرضانه منتشر شده است، قویا رد و تکذیب کرد.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده