عرضه اولیه این هفته چیست؟-راهبرد معاصر

عرضه اولیه این هفته چیست؟

عرضه اولیه  این هفته نماد کیا 1  متعلق به شرکت کیا الکترود شرق است که  روز سه شنبه انجام می شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 05
کد خبر: ۵۷۷۴۲

به گزارش راهبرد معاصر عرضه  اولیه این هفته نماد کیا1 متعلق به شرکت کیا الکترود شرق است که  در تابلوی SME فرابورس ایران درج شده و قرار است  روز سه‌شنبه عرضه شده و تنها سهام داران  حقوقی می توانند سهام این شرکت را بخرند.

 

عرضه اولیه این هفته

 

عرضه اولیه یک شرکت پالایشی در فرابورس به زودی

امیر هامونی از انجام فرایند پذیرش شرکت ستاره خلیج فارس در بازار فرابورس خبر داد و گفت: پیش‌تر مساله پذیرش شرکت نفت ستاره خلیج فارس در فرابورس مطرح شده بود که به دلیل مسائلی در بدهی ارزی این شرکت فرایند آن با توقف مواجه شد.

 

مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته و قول‌های مساعدی که مبنی بر تبدیل بدهی ارزی این شرکت به بدهی ریالی داده شده، فرایند پذیرش آن بار دیگر به جریان افتاده است تا بخشی از سهام این شرکت بزرگ پالایشی بتواند با انجام فرایند‌های لازم برای پذیرش و درج، در بازار فرابورس عرضه اولیه شود. گفتنی است سهام این شرکت مهم پالایشی به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

 

ورود یک بانک دیگر به بورس / منتظر عرضه اولیه «بانک ایران و ونزوئلا» باشید

اگزیم بانک ایران ۱۹ سال است که در عرصه بانکداری کشور فعالیت می‌کند و اکنون مدیرعاملی «بورسی» دارد. علی صالح‌آبادی که پیش‌تر رئیس سازمان بورس و اوراق بوده اعلام کرد که قصد دارد سهام بانک را در شرکت تامین سرمایه تمدن و بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بازار سرمایه عرضه کند.

 

صالح‌آبادی با تاکید براینکه امسال، با موافقت بانک مرکزی ۲۵ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه تمدن و نیز ۱۷ درصد از سهام بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بورس عرضه می‌شود، گفت: منابع کسب شده از عرضه این سهام، صرف اعطای تسهیلات به مشتریان بانک خواهد شد.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تاکید بر پیشنهاد افزایش سرمایه بدون تزریق منابع جدید، افزود: در جلساتی با کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهادهایی در خصوص افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود با عملیاتی شدن سازوکار پیشنهادی، حداقل یک میلیارد دلار به بنیه مالی بانک توسعه صادرات اضافه شود.

 

سود 1400 درصدی در یک پذیره‌نویسی بورسی / سهم تماوند امروز چه شد؟

 

در این پذیره‌نویسی که برای هر متقاضی 3.7 میلیون تومان اختصاص داده شده بود، سهامداران حدود هشت ماه منتظر بازگشایی این نماد بودند.

 

امروز پس از بازگشایی این نماد، سهامداران تماوند ۱۴۰۰ درصد سود کردند و ارزش سبد آنها از 3.7 میلیون تومان به مبلغ بیش از ۵۵ میلیون افزایش یافت.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده