واعظی که خلع لباس شده بود کرونا گرفت+ عکس-راهبرد معاصر

واعظی که خلع لباس شده بود کرونا گرفت+ عکس

سیدحسن آقا میری واعظی که پارسال خلع لباس شده بود با انتشار تصویری از ابتلایش به کرونا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 14
کد خبر: ۵۸۹۲۵

به گزارش راهبرد معاصر ؛ سیدحسن آقا میری واعظی که پارسال خلع لباس شده بود با انتشار تصویری از ابتلایش به کرونا خبر داد. آقا میری سال گذشته با شکایت دادسرای ویژه روحانیت تهران برای همیشه خلع لباس شد. وی با انتشار پستی از ابتلایش به بیماری کووید 19 خبر داد. آقامیری خودش را در دفتر کارش قرنطینه کرده است.

 

آقا میری کیست؟

 

سید حسن آقامیری با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به خلع لباس دائم محکوم شده است.
 
حسن آقامیری به کرونا مبتلا شد


این در حالی است که به گفته آقامیری این فرد به دو سال حبس نیز محکوم شده است که البته اجرای آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است.
 
 
روحانی که خلع لباس شد را بشناسید/ از چرندیات خواندن آیات قرآن درباره عذاب در جهنم تا تحریف ماجرای اسارت خاندان اهل بیت(ع)

مخالفان او اسمش را گذاشته‌اند: «روحانی تلگرامی»! و او را یک آخوند منحرف می‌دانند اما طرفدارانش او را یک روحانی متفاوت می‌دانند و معتقدند که او آخوند روشنفکر زمانه خودش است.

سیدحسن آقامیری یکی از روحانیون معروف چند سال اخیر بویژه در میان جوانان است و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های موبایلی امروز برای به اشتراک گذاشتن سخنرانی‌هایش استفاده می‌کند. صفحه اینستاگرام او بیش از یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. منبرهای او معمولا به صورت زنده از صفحه‌اش پخش می‌شوند و کلیپ‌هایی نیز توسط دوستداران او از سخنرانی‌هایش منتشر می‌شوند که معمولا بازدیدکننده‌های قابل توجهی دارند.

درآمد سیدحسن آقامیری وابسته به روحانیت نیست. او کار و کاسبی شخصی خودش را دارد. به گفته خودش مشاور یک شرکت خصوصی است و کار آزاد هم دارد. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده