علت پخش نشدن دورهمی/ زمان پخش سری جدید دورهمی-راهبرد معاصر

علت پخش نشدن دورهمی/ زمان پخش سری جدید دورهمی

تهیه کننده برنامه دورهمی درباره علت پخش نشدن دورهمی و زمان پخش سری جدید آن توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 29
کد خبر: ۷۴۲۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
به گزارش راهبرد معاصر؛ تهیه کننده برنامه دورهمی درباره علت پخش نشدن دورهمی گفت: با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال «هیولا» و ۱۷ قسمتی شدن آن، این برنامه فقط در سیزدهم فروردین، شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز طبیعت روی آنتن خواهد رفت و به ایام نوروز نمی رسد. علت پخش نشدن دورهمی نیز همین مساله است.
 
علت پخش نشدن دورهمی/ زمان پخش سری جدید دورهمی
علت پخش نشدن دورهمی


احمدی در ادامه درخصوص تغییرات ایجاد شده در «دورهمی» گفت: در تک قسمتی که هفته آینده پخش خواهد شد، تغییرات قابل توجهی جز طراحی دکور نداریم و ان‌شاالله در سری جدید «دورهمی» پس از اتمام ساخت هیولا و استراحت مهران مدیری با طراحی جدید و تغییراتی بیشتر مهمان خانه‌ها خواهیم بود.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
19
5
برنامه مزخرف
پاسخ ها
اتفاقا برنامه اش عالییست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
برنامه دورهمی خنده دار وشاده
فلانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
3
3
سلام اگه نمیخوایین برنامه دورهمی پخش کننین چرا مردم مسخره کردین یه بار اعلام کنیین پخش نمیشه کلاه برداری بوده خجالت نکشین اقای مدیری روی انتن دم از مشگلات متفرقه مردم میگه دستش درد نکنه ولی چرا خودش مردم می پیچونه هی امروز فردا میکنه یه حرفی میزنی اقای مدیری سعی کن روحرفت بمونی برا خودت ارزش قاعل شو بزار مردم بهت اعتماد داشته باشن دفعه بعد اگه خواستی کلان ببری
سلار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
1
4
اقای مدیری سه ماه سریال تموم کردین چند قسمت پخش شده هنوز شما خستگیتون نرفته تو سه ماه کارتون خییییلی سنگینه خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
لطفا اکه بلدین بیایین خودتون پخش کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
2
شاید اقای مدیری دلایل خاص خود را داره که نمیتونه دورهمی را پخش کنه چرا یک جانبه قضاوت میکنین.
هنرجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
هنرجو
اول از همه فوت هنرمند فقید علی سلیمانی را که بازیگری دوست داشتنی و پرتلاش بود را به همه هنرمندان و بازیگران و مردم عزیز و به دختر و همسر گرامی شان تسلیت می گویم . من خیلی از فوت علی سلیمانی ناراحت و غمگین شدم ، خدا علی سلیمانی را بیامرزد و روحش قرین رحمت الهی باشد . او زود از میان ما رفت اما یادش همیشه زنده است و نمیرد کسی که یادش به نکویی برند ، چیزی نمانده بود که واکسن کرونای گروه سنی علی جان سلیمانی هم برسد ، چقدر زود دیر می شود . به همه بازیگرها و کارگردان ها واکسن بزنید .
مدتی بود که می خواستم حقیقتی را بیان کنم ولی در گفتن آن شک داشتم اما حالا که همه بی خودی از سمندریان بت می سازند مجبورم این حقیقت را بیان کنم .اون کسی که می خواهم در مورد آن حرف بزنم حمید سمندریان است که سرطان گرفت و مرد و به قبر رفت . کسی که سالها قبل برای تست بازیگری به موسسه بدرد نخور و بی فایده او رفتم، درشرایطی که همه موسسات بازیگری به صورت رایگان تست بازیگری می گرفتند ، سمندریان سودجو ، برای گرفتن تستهای بازیگری مسخره و سطح پائینش از همه متقاضیان پول می گرفت و بعد با بداخلاقی وبدعنقی علاقمندان به بازیگری را رد می کرد . حداقل می توانست با احترام و خوش اخلاقی کسانی را که علاقمند به بازیگری هستند را رد بکند نه با تکبر و عصبیت .
این که بعضی ها می گویند سمندریان به گردن ما حق دارد ، می خواستم بگم نه تنها سمندریان به گردن امثال ما هیچ حقی ندارد بلکه امثال ما هستند که به گردن سمندریان حق دارند چون سمندریان هیچ بازیگرعالی و توانمندی تربیت نکرد و کسانی هم که بازیگر شدند استعداد و تلاش خودشان بوده و هیچ ربطی به سمندریان ندارند ، تئاترهایی که سمندریان ساخته خیلی ضعیف است و کتابهای ترجمه شده اش هم نسبت به سایر مترجمین عالی از سطح پائین تری برخوردار است ، ایشان اصلا لیاقت این را ندارند که اسم پدر تئاتر رویش گذاشته شود و نباید هیچ سالنی به اسم او درست شود . من تنها چیزی که از سمندریان به یاد دارم یک آدم متکبر و عصبی و بدعنق و بد اخلاق است که برای تستهای بازیگری مسخره اش ، پول می گرفت و جز خودش هیچ کس را آدم حساب نمی کرد . وقتی از نزدیک سمندریان را دیدم اصلا از او خوشم نیامد و همیشه تصویر بدی از او در ذهنم مانده که فراموش نمی شود . اصلا فکر نمی کردم اخلاق سمندریان اینقدر بد باشد . من واقعا نمی دانم چرا بعضی ها اصرار دارند از امثال سمندریان بت بسازند ؟؟؟ بت ساختن از امثال سمندریان نادانی است . وقتی سمندریان این گونه با من رفتار کرد خودش فکرش را نمی کرد که روزی مریض شود و بمیرد.
سمندریان مثل پدر با هنرجویان تئاتر رفتار نمی کرد پس نباید اسم پدرتئاتر روی او گذاشته شود . استاد فقید جمشید مشایخی مثل یک پدر واقعی بود و فوق العاده دوست داشتنی بود و بازیگر خیلی توانمند و پیشکسوت بود ، پس باید اسم پدر تئاتر و سینما روی جمشید مشایخی و محمد علی کشاورز و داود رشیدی و عزت الله انتظامی گذاشته شود که پیشکسوتان بازیگری در تئاتر و سینما بودند . ان شاء الله استاد علی نصیریان هم سلامت و شاد باشند .
من هیچ وقت سمندریان را به خاطر رفتار بدی که با من داشت و مرا از بازیگری ناامید کرد و با بدعنقی و تکبر با من رفتار کرد را نمی بخشم مخصوصا الان که مرده . اما من تلاش می کنم مثل او رفتار نکنم و خوب باشم و پیشرفت و ترقی کنم و بر خلاف میل سمندریان که مرا ناامید کرد ، سعی می کنم موفق شوم.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار