هتل ارگ شیراز-راهبرد معاصر

هتل ارگ شیراز

شیراز یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران است. برای سفر به این شهر دوست‌داشتنی نیاز به محلی برای اقامت هم دارید، پس باید بین هتل های شیراز یکی را انتخاب کنید؛ اما از میان هتل های شیراز انتخاب هتل خیلی سخت است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 31
کد خبر: ۷۵۸۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  در این مطلب هتل ارگ شیراز را معرفی کرده و شما را با امکانات این هتل آشنا می‌کنیم. با جستجو و رزرو هتل در شیراز از علی بابا می‌توانید انتخاب خود را نهایی کنید. پس با ما همراه باشید تا با هتل ارگ آشنا شوید.

 

معرفی هتل ارگ

هتل ارگ یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین هتل های شیراز محسوب می‌شود. سال ساخت هتل به 1370 برمی‌گردد و به‌دلیل ارتقای کیفیت در اردیبهشت ماه سال 1394 بازسازی شد. هتل سه ستاره ارگ به چندین مراکز دیدنی مانند مسجد نصیرالملک، ارگ کریمخانی، بازار وکیل، آرامگاه شاه شجاع، باغ نارنجستان قوام، باغ جهان نما، باغ دلگشا، باغ ارم، باغ عفیف آباد، موزه هفت تنان، حرم مطهر شاه چراغ (ع)، موزه پارس، مدرسه خان، آرامگاه سعدی، خانه زینت‌الملک، مسجد جامع عتیق، مسجد وکیل، آرامگاه خواجوی کرمانی، سرای مشیر، آرامگاه حافظ، مجتمع‌های تجاری آفتاب فارس و ستاره فارس و خلیج‌فارس، دریاچه مهارلو و... نزدیک است؛ به‌همین دلیل می‌توان گفت این هتل در مرکز شهر شیراز قرار دارد. چه به‌عنوان یک گردشگر و برای تفریح سفر کرده باشید چه هدفتان کاری باشد، مطمئن باشید درطول اقامتتان از همه امکانات رفاهی برخوردار خواهید بود. مدیریت و کادر مجرب هتل ارگ در همه ساعات شبانه‌روز برای رفع نیازهای میهمانان دردسترس هستند تا خاطره‌ای خوش و ماندگار از اقامت در هتل ارگ برای مسافران یادگار بگذارند.

 

هتل ارگ در مجموعه‌ای مدرن ساخته شده از سه طبقه و 64 اتاق است و درکل 161 تخت دارد. اتاق‌های هتل به دسته‌های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته توئین، سه تخته (1تخت سینگل و 1 تخت دابل یا سه تخت سینگل)، چهار تخته و سوئیت دو نفره تقسیم می‌شوند. امکان اضافه‌کردن تخت اضافه به اتاق‌ها نیز وجود دارد. اتاق‌های هتل ارگ مجهز به همه امکانات رفاهی ازجمله ماهواره مرکزی، تلفن، تشک‌های طبی، مینی بار، تلویزیون، حمام، صبحانه، گیرنده دیجیتال و سرویس بهداشتی برای اقامت میهمانان است. چشم‌انداز اتاق‌ها همگی به‌سمت خیابان و محوطه هتل بوده و از این نظر مزیت خاصی برای هتل به‌شمار نمی‌رود. با رزرو هتل شیراز از علی بابا در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. رزرو این هتل را نهایی کرده و از اقامت خود لذت ببرید.

هتل ارگ شیراز

 

لابی هتل ارگ شیراز با فضایی گرم و آرامش‌بخش برای ملاقات‌های دوستانه و کاری مکانی مناسب است. شما می‌توانید از قرار خود لذت ببرید. این لابی ظرفیت 30 نفر را دارد و از میهمانان با نوشیدنی‌های گرم و سرد و عرقیات سنتی شیراز پذیرایی می‌شود. هتل کافی‌شاپ و رستوران نیز دارد. کافی‌شاپ هتل ارگ با سرو انواع نوشیدنی‌ها، دسرها، اسنک‌های گرم و سرد و همچنین فست فود می‌تواند از شما پذیرایی کند. اگر خواستار محیطی آرامش‌بخش هستید تا فنجانی چای دور از هیاهو کنار خانواده و دوستان خود بنوشید، این کافی‌شاپ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. رستوران هتل ارگ هم با ظرفیت 200 نفر ازجمله رستوران‌های معروف و شناخته شده در سطح شهر شیراز است. در منوی این رستوران می‌توان انواع غذاها و دسرهای متنوع سنتی و محلی فارس همراه سالاد بار را پیدا کرد و از خوردن آن لذت برد. اگر هم میل به خوردن غذا در رستوران هتل را ندارید، رستوران بین‌المللی هفت‌خوان و شاطرعباس نزدیک این هتل هستند. شما می‌توانید غذای دلخواه و متناسب با سلیقه خود را در این رستوران‌ها میل کنید.

 

پارکینگ این هتل با ظرفیت 40 خودرو و به‌صورت رایگان ازدیگر امکانات هتل به‌شمار می‌رود. امکانات مختلف دیگری مانند اینترنت رایگان (250 مگابایت)، دو دستگاه آسانسور، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات بیدارباش، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات تور، خدمات باربری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار و... در این هتل وجود دارد. برای استفاده بیشتر از اقامت و آرامش بیشتر از آن‌ها استفاده کنید. پرسنل هتل می‌توانند در بخش رزرو تور، تورهای متنوعی را به جاذبه‌های گردشگری با توجه به علایق و سلیقه شما برنامه‌ریزی و لذت سفر را با دیدنی‌های شهر شیراز دوچندان کنند. سرویس اینترنت پرسرعت نیز در همه قسمت‌های هتل برای مهمانان قابل دسترس است. درصورت رزرو آنلاین سرویس اینترنت رایگان همراه با نوشیدنی گرم در اتاق‌ها برای میهمانان گرامی مهیا است. شما می‌توانید با رزرو هتل شیراز از علی بابا هتل را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

 

شرایط کنسلی هتل ارگ

  • اگر از 20 روز تا 11 روز قبل از ورود خود کنسلی رزرو خود را اطلاع دهید، از مبلغ پرداختی شما 20 درصد از هزینه اقامت یک شب به‌ازای هر اتاق کسر خواهد شد.
  • از 10 تا شش روز قبل از ورود، 30 درصد از هزینه اقامت یک شب به‌ازای هر اتاق کسر می‌شود.
  • از پنج روز تا 48 ساعت قبل از ورود 50 درصد از هزینه کسر خواهد شد.
  • از 48 ساعت پیش از ورود 70 درصد از هزینه را باید پرداخت کنید و از 24 ساعت قبل از ورود هزینه‌ پرداخت شده سوخت خواهد شد.

منبع : هتل های شیراز علی بابا (Alibaba.ir)

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار