سلطان موز بازداشت شد+ جزئیات و نحوه دستگیری-راهبرد معاصر

سلطان موز بازداشت شد+ جزئیات و نحوه دستگیری

سلطان موز دستگیر شد و در پی بازرسی‌های انجام شده ۱۷ تن موز احتکار شده از انبار سلطان موز کشف و توقیف شد. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه دستگیری سلطان موز را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 22
کد خبر: ۷۸۴۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ 17 تن موز احتکار شده از انبارهای سلطان موز کشف و توقیف شد. سلطان موز دستگیر شد. به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انبارهای سلطان موز 17 تن موز داخلی و خارجی کشف شده است. در ادامه جزدیات بیشتر از نحوه دستگیری و بازداشت سلطان موز را بخوانید.

 

سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی مقادیر زیادی موز در یک انبار سردخانه ای در حومه شهر زاهدان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

 

کشف 17 تن موز احتکار شده در  انباری در سیستان و بلوچستان

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این انبار 17 تن موز خارجی و داخلی احتکار شده کشف شد.

 

نحوه دستگیری سلطان موز

 

سردار طاهری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش تقریبی کالای احتکاری کشف شده توسط کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

 

او با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی، احتکار کالا را یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار