ساعت پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز شبکه دو-راهبرد معاصر

ساعت پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز شبکه دو

سریال صبح آخرین روز به کاگردانی حسین تبریزی از امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 17
کد خبر: ۸۸۲۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ سریال صبح آخرین روز به کارگردانی حسین تبریزی از امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه به جای سریال بچه مهندس 4 به روی آنتن  شبکه 2 سیما می رود. سریال صبح آخرین روز  هر شب ساعت 21: 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود. داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۴ سال زندگی او را روایت می‌کند. در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز شبکه دو و تیزر سریال صبح آخرین روز را با هم می بینیم.

 

ساعت و زمان پخش سریال صبح آخرین روز از شبکه دو


مجله حرف تازه – سریال صبح آخرین روز به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد و با نویسندگی مشترک حسن عطارها، فاطمه حیدری و مرتضی اصفهانی در ۳۰ قسمت بعد از ماه رمضان ۱۴۰۰ به جای سریال بچه مهندس ۴ از شبکه دو تلویزیون پخش میشود

 

لازم به ذکر است که سریال شهید شهریاری با نام فعلی صبح آخرین روز شهریور ماه در زنجان کلید خورد و بعد از مدتی تصویربرداری در زادگاه شهید شهریاری، عوامل راهی تهران شدند. داستان سریال از یکسال قبل تا روز شهادت این دانشمند هسته‌ای به تصویر کشیده می‌شود.

 

ساعت پخش و تکرار سریال صبح آخرین روز شبکه 2

 

۵ بازیگر برای ۵ دوران زندگی شهید شهریاری درنظر گرفته شده است که کاوه خداشناس از دوران لیسانس به بعد این شخصیت را بازی می‌کنند. فرحان فرحناک از ۱۸ سالگی تا ۲۳ سالگی و برای ۵ سالگی، ۸ سالگی و ۱۳ سالگی هم بازیگرانی از چهارمحال و بختیاری، قم و تهران شناسایی شده‌اند.

 

ساعت تکرار سریال صبح آخرین روز

 

زمان پخش این سریال از شبکه دو ساعت ۲۱:۱۵ و تکرار و بازپخش سریال شهید شهریاری ساعت ۰۰:۴۵، ۱۶:۱۵ و ۱۱:۳۰ خواهد بود

 

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شبکه دو جایگزین بچه مهندس ۴ بعد از ماه رمضان ۱۴۰۰ میشود و در حوالی ساعت ۲۱ پخش خواهد شد

 

تیزر سریال صبح آخرین روز

 

بازیگران این سریال:


این سریال پربازیگر است و ۴۰۰ کاراکتر در آن ایفای نقش خواهند کرد و در لوکیشن‌های زنجان و قسمت‌هایی که مربوط به سرزمین مادری شهید شهریاری است در خدمت بازیگرانی همچون مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، سپیده خداوردی، شهرام عبدلی، سیروس همتی، حسن اسدی، افسانه ناصری، راضیه دهقان، اردشیر رستمی بوده است.

 

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 

تیزر سریال صبح آخرین روز

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام،وقت بخیر،سریال قشنگی بود،بخصوص قسمت 4،عالی بو،ولی هیف، هیف که فیلم کامل شو نساختن، این فیلم شاستگی یه فیلم کامل اجتماعی رو داشت،الان که قسمت 4 رو نگاه می کنم می بینم که چه کسی رو از دس داده ایم،این چنین شخصی رو باید با 10 تا محافظ اسکوردش می کردن، ارزش شو داشت، او نعمت این مردم بود، خیلی واس این مردم زحمت کشیده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
اول میکشندبعدسریالش رو مبسازندعباس بابایی مجیدشهریاری ووووو
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار