کلیدواژه های جالب انتخاباتی که مردم سرچ می کنند!-راهبرد معاصر

کلیدواژه های جالب انتخاباتی که مردم سرچ می کنند!

کمتر از ۲۰ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است و کاندیداها در حال اطلاع‌رسانی درباره طرح و برنامه‌های خود هستند. اما گویا مردم به حواشی مربوط به زندگی آنها بیشتر از برنامه‌های اقتصادی و سیاسی علاقمند هستند. آنها می‌خواهند درباره تغییرات ظاهری، زندگی خانوادگی و فرزندان کاندیداها بدانند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 02
کد خبر: ۹۰۲۹۳

به گزارش راهبرد معاصر ۷ کاندیدای انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰، چند روزی است که تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند. آنها طرح و برنامه‌های مختلفی را ارائه داده‌اند. از افزایش چند برابری یارانه، وام ازدواج، سبد کالا و مذاکره با جهان. اما به نظر می‌رسد مردم کلیدواژه‌های دیگری را درباره انتخابات و کاندیداها سرچ می‌کنند.

 

برای مثال بررسی دیتاهای گوگل نشان می‌دهد که یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی که در روزهای اخیر در گوگل سرچ شده، اطلاعاتی درباره دختر همتی است.

عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه دوم سیما گفت: عکس دخترخانم محترمی در کالیفرنیا را گرفتند و می‌گویند فامیلی آن همتی است و گفتند دختر همتی در کالیفرنیا زندگی می‌کند. اما من دو دختر دارم؛ یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است. به گفته او، هر دو دختر همتی در داخل ایران زندگی می‌کنند.

 

اما کلیدواژه دیگری که در روزهای اخیر برای مردم جالب بوده، تغییرات ظاهری برخی از کاندیداهاست. برای مثال مردم درباره ظاهر محسن رضایی بارها در گوگل سرچ کرده‌اند.

موضوع تغییر و اصلاح چهره (بوتاکس) محسن رضایی این روزها از سوژه‌های داغی است که مردم درباره آنها سرچ می‌کنند. آنها احتمال بوتاکس رضایی را مطرح کرده و عکس‌های او در چند ماه گذشته با عکس‌های انتخاباتی او را مقایسه کرده‌اند./تجارت نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده